تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803248342




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس جمهور مستحق عذرخواهی نبود/قیمت خودرو باید کاهش یابد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: رئیس جمهور مستحق عذرخواهی نبود/قیمت خودرو باید کاهش یابد


سخنگوی دولت پس از جلسه هیات دولت گفت: رئیس جمهور نیز با فروتنی از مردم عذرخواهی کرد در حالی که استحقاقش را نداشت. نه تنها در صنعت خودرو بلکه درباره همه محصولات به میزانی که هزینه ها ناشی از کاهش قیمت دلار، کم می شود قطعاً باید کاهش قیمت را شاهد باشیم به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت پس از جلسه هیات دولت، گفت: باتوجه به مشکلات تهران به ویژه مسئله آلودگی هوا که درجلسات قبلی دولت به آن توجه شده بود امروز شهردار، رئیس شورای شهر و استاندار تهران درجلسه هیات دولت حضور یافتند تا گزارش جامعی ارائه کنند. محمد باقر نوبخت اخراج کارشناسان از سازمان انرژی اتمی را شایعه دانست و گفت: این موضوع صحت ندارد، البته ممکن است از عده‌ای مهندس و مکانیک برای پروژه ای استفاده کنیم و بعد از اتمام پروژه آنها بروند و این اسمش اخراج نیست.

نوبخت افزود: قرار بر این شد تا مصوبات امروز هیات وزیران به سرعت اجرا شود و  رئیس جمهور تاکید داشت که دولت از هیچ اقدامی برای کاهش آلودگی هوا دریغ نخواهد کرد و مقرر شد به صورت ویژه مسئله بهبود سوخت در شهر تهران بخصوص کیفیت بنزین مورد توجه و عمل قرار گیرد.

نوبخت افزود: برای کمک بلاعوض و کارهای زیربنایی در استان‌های شمالی رقمی معادل 949 میلیارد و 600 میلیون ریال در نظر گرفته شد و هزار و 299 میلیارد و 840 میلیون ریال نیز تسهیلات با کارمزد 5 درصد با یک دوره 15 ساله برای احداث و بهسازی خانه‌های شهری و روستایی اختصاص یافت.

سخنگوی دولت در پاسخ به سؤالی در خصوص اقدامات دولت جهت آزادی مرزبانان ربوده شده ایرانی توسط اشرار شرق کشور، گفت: دولت حفظ صلابت و امنیت شهروندان خود را یک وظیفه می‌داند.

نوبخت افزود: در حال حاضر رایزنی‌ها و مذاکرات فشرده‌ای در خصوص مرزبانان عزیز با پاکستان و دیگر مقامات مربوطه انجام شده و این موضوع به صورت ویژه در دستور کار دولت قرار دارد.

نوبخت افزود: نگاه امنیتی جمهوری اسلامی با نگاه امنیتی در دیگر کشورها که اتکاء به قدرت مردم ندارند متفاوت است و آقای روحانی در کتاب امنیت ملی و نظام اقتصادی ایران رابطه وثیق بین امنیت و توسعه را تشریح کردند که امنیت و قدرت ما به حمایت‌های گسترده مردم وابسته است.

وی گفت: ما بر همین اساس نسبت به حرکت سنجیده، ارزشمند و اثربخش مردم در 22 بهمن پیش‌ آمد و ملت فهیم و متدین ایران نشان دادند چقدر نسبت به اهداف انقلاب اسلامی پایبندند و این پایبندی روزافزون است به عنوان مولفه امنیت ارج می‌نهیم.

سخنگوی دولت در بخش دیگری از نشست خبری خود در پاسخ به سؤالی در خصوص وضعیت خدمات درمانی بیمارستان‌های دولتی در سال آینده، گفت: خدمت رسانی بیمارستان های دولتی به مردم و اعتبار دفترچه های بیمه را به مردم در سال آینده افزایش می دهیم.

سخنگوی دولت با اشاره به توزیع سبد کالا و انتقادات نسبت به آن گفت: اشکالات سبد کالا طبیعی بود، دیدید که رئیس جمهور نیز با فروتنی از مردم عذرخواهی کرد در حالی که استحقاقش را نداشت؛ توزیع هزار میلیارد تومان در قالب سبد کالا آنهم در این شرایط کار بسیار دشواری است.

وی با اشاره به موضع گیری صبح امروز سخنگوی کاخ سفید مبنی بر اینکه ایران باید با موضوعات مرتبط با برنامه موشکی بالستیکی اش رو برو شود، گفت: به هیچ وجه بحث در خصوص مسائل موشکی در مذاکرات ایران و 1+5 مطرح نیست و این صرفا جزو آرزوهای کسانی است که این حرف ها را می زنند.

 نوبخت با اعلام این مطلب که قیمت بنزین هنوز نهایی نشده است، تاکید کرد: منطق حکم می‌کند که با کاهش قیمت ارز قیمت خودرو باید کاهش یابد و شورای رقابت در این خصوص در حال بررسی است.

نوبخت در پاسخ به سوال دیگر  مبنی بر این که گویا لابی خودروسازان سنگین است چرا که علیرغم وعده پیشین شما برای کاهش قیمت خودرو پس از کاهش قیمت دلار اقدامی در این زمینه صورت نگرفته و حتی زمزمه های گرانی خودرو در سال آینده به گوش می رسد گفت: نه تنها در صنعت خودرو بلکه درباره همه محصولات به میزانی که هزینه ها ناشی از کاهش قیمت دلار، کم می شود قطعاً باید کاهش قیمت را شاهد باشیم.

وی تاکید کرد: برای کاهش قیمت خودرو ناشی از کاهش قیمت دلار شورای رقابت وظایف خود را به انجام خواهد رساند.
دانلود

لینک را کپی کنید


چهار شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن