تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818806817




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختیارات وزارت صنعت، معدن و تجارت به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس واگذار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اختیارات وزارت صنعت، معدن و تجارت به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس واگذار شد تبریز - ایرنا - براساس ابلاغیه وزیر صنعت، معدن و تجارت کلیه اختیارت وزارتی در حوزه های صنعت، معدن و تجارت در منطقه آزاد ارس به رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان تفویض شده است.


به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی این سازمان، محمدرضا نعمت زاده در این ابلاغیه اعلام کرده است: در راستای اهداف کلان اقتصادی دولت و با استناد به بندˈالفˈماده 27 قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری و صنعتی و لزوم اعمال مدیریت یکپارچه بر حوزه های صنعت،معدن و تجارت در منطقه مزبور، کلیه اختیارات و مسوولیت های مرتبط با ماموریت های اصلی این وزارتخانه به آن سازمان تفویض می شود.
وی در این ابلاغیه اظهارامیدواری کرده است با بهره گیری از تمام امکانات و منابع موجود و بالقوه، نسبت به توسعه زیرساخت های منطقه، فراهم آوردن زمینه های سرمایه گذاری داخلی و خارجی، افزایش توانمندی های تولیدی و صادراتی، حضور در بازارهای جهانی و منطقه ای و گسترش مبادلات تجاری با کشورهای همسایه گام های موثری برداشته شود.
در این ابلاغیه آمده است: به استناد ماده 27 قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری - صنعتی و به منظور ایجاد هماهنگی در فعالیت های مناطق آزاد، حسب مورد با تایید وزیر ذیربط، دستگاه های اجرایی اختیارات خود در منطقه را به رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان های مناطق آزاد تفویض می کنند.
منطقه آزاد تجاری - صنعتی ارس در مرز جمهوری خودمختار نخجوان - ایران و با سه محدوده منفصل نوردوز، جانانلو و قلی بگلو، اقتصاد ایران را با اقتصاد منطقه ای قفقاز، روسیه و شرق اروپا متصل می کند.
7232/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن