تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801198232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گذرهای مهارتی رایگان درسومین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

در راستای حمایت از الگوی مد و لباس ایرانی- اسلامی؛ گذرهای مهارتی رایگان درسومین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر برگزار می شود تهران بزرگ - ایرنا- مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان تهران از برگزاری گذرهای مهارتی رایگان و نمایشگاه دستاورد کارآموزان رشته فناوری مد (خیاطی) در سومین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر در راستای حمایت از سبک زندگی ایرانی و اسلامی خبر داد.


ˈحمیدرضا خانپورˈ با اشاره به برگزاری جشنواره مد و لباس فجر گفت: توسعه صنعت پوشاک با ارایه الگوی اسلامی ایرانی و فراهم نمودن فضای کار آفرینی وکسب و کار در گروه های مرتبط صنعتی و صادرات از جمله اهداف این جشنواره است.
وی گفت: این نمایشگاه و گذر مهارتی در راستای تحقق شعار هر تهرانی یک مهارت با همکاری معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ودبیرخانه ملی مد ولباس کشور برپا می شود.
خانپور شناسایی استعداد و خلاقیت های نو در زمینه پوشاک اسلامی ایرانی را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره دانست.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران بیان کرد: این جشنواره در 7 بخش مسابقه، نمایش شامل: طراحی لباس بانوان، آقایان، کودکان، لباس مدارس، بخش علمی، بخش دانشگاهی ارائه مقاله، پایان نامه، طراحی لباس دانشجویان، نشست های آموزشی، بخش فروش، بخش استان ها، بخش سازمان ها و موسسات خصوصی، بخش صنعت و تکنولوژی های نوین و بخش فرهنگی و هنری است.
خانپور گفت: شرکت در جشنواره مد و لباس فجر را برای تمامی طراحان، تولیدکنندگان، عرضه کنندگان و فرهیخته گان آزاد است.
وی افزود: در این جشنواره بین المللی که با حضور نمایندگان کشورهای خارجی برگزار می شود علاوه بر معرفی توانمندیهای مجموعه آموزش فنی و حرفه ای در رشته طراحی و دوخت و صنایع دستی، حرفه ها به صورت آموزش کارگاهی و رایگان به بازدیدکنندگان ارائه و زمینه آشنایی بیش از پیش با فرهنگ کار و مهارت آموزی و ایجاد اشتغال مولد و پایدار فراهم می شود.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران گفت: این نمایشگاه فرصت خوبی برای افزایش تعامل فرهنگی و علمی میان کشورها است و شرکت کنندگان با دانش روز دنیا و آداب و سنن ملل مختلف آشنا می شوند.
وی اظهار داشت: سومین نمایشگاه بین المللی مد و لباس فجر به مدت 9 روز از تاریخ 15 اسفند ماه سال جاری در مصلای تهران برگزار می شود و علاقمندان می توانند برای شرکت در این جشنواره با شماره 66714042 تماس و یا به آدرس خیابان انقلاب، چهارراه کالج، خیابان حافظ، پایین تر از پمپ بنزین، کوچه هلال احمر، پلاک 6، دبیرخانه سومین جشنواره مد و لباس فجر مراجعه کنند.
تهرام/7244/ 699
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




30/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن