تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806752136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار کوتاه از مناطق جنوبی تهران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اخبار کوتاه از مناطق جنوبی تهران شهرری-ایرنا- چند خبر کوتاه از مناطق شهرداری در جنوب پایتخت.


*** شهردار منطقه 19 گفت: به منظور رفاه حال شهروندان سرویس های بهداشتی در بازار پارچه عبدل آباد در آستانه سال نو احداث و به بهره برداری می رسد.
ˈرضا نثاریˈ روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این سرویس های بهداشتی در طبقه زیرزمین با مساحت 110 متر مربع در حال ساخت و تا کنون نیز از 50 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده است.
وی اظهار داشت: سازه این سرویس از اسکلت فلزی است و تا کنون فوندانسیون، اسکلت، سقف و دیوارچینی داخلی آن به اتمام رسیده و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده پیش بینی می شود تا 16 اسفند به اتمام برسد.
به گفته شهردار منطقه 19، برای این پروژه 14 چشمه در نظر گرفته شده و به لحاظ موقعیت مکانی در خیابان شکوفه داخل خیابان احسانی، بین کوچه های 20 و 21 قرار دارد.
نثاری ساخت این سرویس بهداشتی را از ضروریات مرکز خرید احسانی و در راستای تامین رفاه حال خریداران آن دانست و تاکید کرد: خیابان احسانی یکی از مهمترین و پرترددترین مراکز خرید این منطقه محسوب می شود که روزانه حجم زیادی از تردد شهروندان تهرانی را برای رفع مایحتاج خود، به این محله سفر می کنند.
وی همچنین از تامین پارکینگ های مورد نیاز شهروندان در ایام تردد نوروزی خبر داد گفت: فضای پارکینگ مدارس به پارک خودروها با هدف تردد آسانتر شهروندان و جلوگیری از سد معبر اختصاص می یابد و در این راستا نیز هماهنگی های لازم انجام می شود.
***هشت بوستان و زمین چمن مصنوعی در روستاهای جنوب تهران مورد بهره برداری قرار گرفت
قائم مقام شهردار منطقه 20 تهران از بهره برداری 6 بوستان و 2 زمین چمن مصنوعی در محدوده روستاهای این منطقه جنوبی پایتخت خبر داد.
ˈاصغر عطائیˈ روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: بوستان روستاهای طالب آباد، محمودآباد و قمی آباد هم اکنون در اختیار ساکنان محلی قرار گرفته است که بوستان روستاهای اسلام آباد، زمان آباد و غنی آباد نیز در حال احداث است.
وی توسعه فضاهای ورزشی، فرهنگی و عمومی در محدوده حریم و روستاهای این منطقه را از اولویت های مدیریت شهری در سال جاری برشمردو افزود: مدیریت شهری منطقه 20 به منظور برخورداری ساکنان محدوده حریم از حقوق شهروندی تمامی فعالیت های مستمر و روزانه اعم از رفت و روب، پاکسازی انهار، زیباسازی، بهسازی معابر، توسعه زیرساخت های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی را در این محدوده اجرا می کند تا زمینه آسایش و رفاه ساکنان فراهم شود.
قائم مقام شهردار منطقه 20 گفت: منطقه 20 به عنوان جنوبی ترین منطقه پایتخت دارای 7 ناحیه است که ناحیه 7 و بخشی از ناحیه 6 این منطقه در محدوده حریم شهر تهران قرار دارد.
چهارده روستای غنی آباد، اسلام آباد، زمان آباد، محمودآباد، قاسم آباد، عباس آباد، گل تپه، نجم آباد، چالطرخان، قمی آباد، مقیم آباد، طالب آباد، غنی آباد و کریم آباد در حریم شهرستان ری قرار دارند.
*** نمایشگاه صنایع دستی و کارآفرینی در شهرری دایر است
قائم مقام شهردار منطقه 20 از برپایی نمایشگاه صنایع دستی و کارآفرینی همزمان با ایام مبارک دهه فجر در مرکز ری شناسی این منطقه خبرداد.
ˈاصغر عطائیˈ گفت: آثار ارزشمندی در زمینه های سفال، قلم زنی، نقاشی روی شیشه، سرمه دوزی، شیشه گری، چرم و پوست و... در ایام مبارک دهه فجر برای عرضه به شهروندان در مرکز ری شناسی به نمایش در آمده است.
عطائی با اشاره به اینکه علاقه مندان با حضور در این محل می توانند از بلوتوث اطلاعات گردشگری و تاریخی شهرری نیز بهره مند شوند، ادامه داد: برپایی مسابقه های فرهنگی، نشست های تخصصی با حضور اساتید دانشگاه، نمایش سفال های مربوط به ری باستان و برپایی شب شعر هایی با مضامین انقلابی از دیگر برنامه های جانبی این نمایشگاه است که در مرکز ری شناسی ارائه می شود.
وی مرکز ری شناسی را به عنوان اولین مرکز تخصصی ری باستان برشمرد و تصریح کرد: برپایی تورهای ری گردی، کتابخانه تخصصی ری باستان، برپایی نشست های ادبی و تاریخی از دیگر اقداماتی است که این مرکز علاوه بر آموزش صنایع دستی ری و کارآفرینی انجام می دهد.
مرکز ری شناسی شهرداری منطقه 20 در میدان شهید مدرس، ضلع غرب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) واقع شده است و علاقه مندان برای بهره گیری از این مکان فرهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 55972118 تماس بگیرند.
*** یک کارگاه کفاشی در محله ظهیرآباد شهر ری طعمه شعله های آتش شد
به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، طی تماس شهروندان با سامانه 125و اعلام بروز آتش سوزی در یک کارگاه کفاشی، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 14 به سوی محله ظهیر آباد شهر ری اعزام شدند.
معاون عملیات منطقه 7 سازمان آتش نشانی تهران دراین خصوص گفت: با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه دود زیادی از زیرزمین یک ساختمان خارج و پس از بررسی های اولیه معلوم شد در طبقه زیرین این ساختمان یک کارگاه کفاشی به مساحت 70متر مربع وجود دارد که دچار آتش سوزی شده است.
عباس زارعی افزود: نیروهای آتش نشانی بلافاصله با استفاده از یک رشته لوله آبدهی، عملیات مبارزه با شعله های آتش را آغاز و ضمن جدا سازی و خارج کردن چسب ها و تینرهای انبار شده، از سرایت آتش به نقاط دیگر جلوگیری به عمل آوردند.
معاون عملیات منطقه 7 آتش نشانی، عدم رعایت اصول ایمنی، انبارداری نامناسب تینرها و چسب ها و همچنین استفاده از اجاق گاز شعله عریان برای گرم کردن محیط را عوامل موثر در بروز این آتش سوزی ذکر کرد.
زارعی علت وقوع این حادثه را تجمع بخارات قابل اشتعال و رسیدن آن به شعله اجاق گاز اعلام کرد و افزود: خوشبختانه این آتش سوزی خسارت جانی در بر نداشت.
1724/687
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن