تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818904366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با سبک زندگی اسلامی بسیاری از نابسامانیها برطرف می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

با سبک زندگی اسلامی بسیاری از نابسامانیها برطرف می شود بیرجند - ایرنا - دبیر علمی همایش پژوهش در توسعه سلامت می گوید: اگر سبک زندگی الهام گرفته از آیات و روایات در جامعه به خوبی اجرا شود بسیاری از نابسامانیها و معضلات اخلاقی بویژه در قشر جوان حل خواهد شد.


ˈمحمدرضا میریˈ در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی با بیان اینکه برخی اندیشمندان، جامعه معاصر را جامعه دانایی محور لقب داده اند افزود: در این میان نسل جوان بیش از همه خود را نیازمند توسعه دانش و آگاهی می بینند تا دریابند چگونه با کنترل زندگی خویش بر مشکلات فایق آیند.
وی اضافه کرد: سبک زندگی الگویی است که انسان زندگیش را بر اساس آن تنظیم می کند لذا شناخت دقیق فرد و ویژگیهای منحصر به فردش در اصلاح سبک زندگی مؤثر است.
وی در خصوص ضرورت برپایی همایش پژوهش در توسعه سلامت گفت: پس از دیدار مقام معظم رهبری با مردم بجنورد در سال گذشته و تاکید ایشان بر ضرورت ایجاد سبک زندگی، این مهم در دستور کار شورای پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند قرار گرفت.
وی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افتخار آن را دارد در راستای منویات مقام معظم رهبری و با توجه به اهمیت سبک زندگی در ارتقای سلامت جامعه، سومین همایش پژوهش در توسعه سلامت را با محوریت سبک زندگی سالم برگزار کند.
میری همچنین افزود: امید است این همایش بتواند با ارایه مقالات تحقیقاتی و پیشنهادات کاربردی، در اصلاح سبک زندگی جامعه گام های مؤثری برداشته و پس از مدتی شاهد سبک زندگی بهتر و مطلوبتری باشیم.
میری با بیان اینکه معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه و مرکز تحقیقات عوامل اجتماعی مؤثر بر سلامت مسوولیت برگزاری همایش را بر عهده دارند، افزود: بسیج جامعه پزشکی استان، دفتر امور خانواده و بانوان استانداری، شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان نیز، در برگزاری این همایش با دانشگاه علوم پزشکی همکاری داشته اند
سومین همایش کشوری پژوهش در توسعه سلامت با محوریت ˈسبک زندگیˈ صبح امروز فعالیت سه روزه خود را با حضور محققان و پژوهشگرانی از سراسر کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند آغاز بکار کرد. 666/110
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن