تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819010660




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طلب 20 میلیارد تومانی بزرگترین بیمارستان چشم از بیمه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طلب 20 میلیارد تومانی بزرگترین بیمارستان چشم از بیمه تهران- ایرنا- رییس بیمارستان فارابی از طلب 20 میلیارد تومانی بزرگترین بیمارستان چشم پزشکی کشور از بیمه ها خبرداد .


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا دکتر «محمود جباروند » روز سه شنبه در نشست خبری ششمین جشنواره چشم پزشکی و علوم بالینی اظهارداشت : هر چند ازبیمه ها میلیاردها تومان طلب داریم اما باید برای مردم هم خدمات رسانی کنیم و تلاش کرده ایم بیمارستان را فعال نگاه داریم .
دکتر جباروند رییس بیمارستانی است که به گفته وی هر روز سه هزار بیمار را پذیرش می کند که ازاین تعداد حدود یک هزار بیمار، اروژانسی به شمار می آیند و همچنین هر روز 400 تا 450 عمل جراحی هم در این بیمارستان انجام می شود.
وی پذیرش بیماران این بیمارستان را به روز عنوان کرد و گفت : پذیرش بیماران در جراحی های سرپایی مثل ناخنک چشم به روز است اما در خصوص جراحی های سنگین مثل شبکیه ممکن است بیمار طی 48 تا 72 ساعت در نوبت جراحی بماند.
وی در خصوص نحوه پذیرش بیمار در این بیمارستان گفت : این بیمارستان به صورت تلفنی ، حضور و اینترنتی بیماران را مورد پذیرش قرار می دهد.

** بیمارستان فارابی در یکی از شهرستان ها پایگاه پژوهشی راه اندازی می کند
دکتر جباروند در بخش دیگری از سخنانش به راه اندازی پایگاه پژوهشی و مطالعات اپیدمیولوژیک بیماری های چشمی در یکی از شهر های نزدیک به تهران واقع در یکی از استان های مرکزی توسط بیمارستان فارابی اشاره کرد .
وی در عین حال از معرفی آن شهر که احتمالا 75 هزار نفر جمعیت هم دارد تا اطلاع ثانوی خودداری کرد اما در عین حال اظهار امیدواری کرد که مردم این شهر با محققان بیمارستان فارابی همکاری های لازم را داشته باشند .
جباروند به یکی از معضلات احتمالی این پایگاه پژوهشی اشاره کرد که ممکن است مردم آن شهر فکر کنند که پژوهشگران ممکن است آنها را تحت آزمایش قراردهند این در حالی است که اصلا اینگونه نیست و پژوهشگران فارابی بیماران شهر یاد شده را تحت معاینه چشم قرار می دهند و با اطلاعات به دست آمده در درمان آنها فرایند تحقیق خود را ادامه می دهند.
وی افزود : اگر بیماری در این شهر که پایگاه مطالعاتی بیمارستان فارابی هم به شمار می آید به عمل جراحی پیشرفته چشم نیاز داشته باشد به بیمارستان فارابی منتقل خواهد شد.

**بیمارستان فارابی از اعضای بررسی کننده دلایل نابینایی در کشور
دکتر جباروند به طرح مطالعه دلایل نابینایی در کشور که قرار است در چهار استان اجرا شود اشاره کرد و اظهارداشت : محققان بیمارستان فارابی هم از جمله اعضای بررسی کننده این طرح به شمار می آید .
مدیر گروه چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار امیدواری کرد که تا سال آینده نتایج این طرح گزارش شود .

**چاپ سریع اعضای هیات علمی بیمارستان فارابی در مجلات معتبر جهانی
رییس بیمارستان فارابی از اعتبار بین المللی بیمارستان فارابی سخن گفت که اگر مقاله ای از سوی یکی از اعضای هیات علمی این بیمارستان به مجله ای معتبر جهانی ارایه شود ، آن مقاله بی درنگ در آن مجله به چاپ می رسد .
وی اظهارداشت: در سال گذشته 120 مقاله از پژوهشگران این بیمارستان در دنیا به چاپ رسید . ضمن اینکه حدود 10 نفر از این افراد داوران مجلات معتبر خارجی به ویژه مجلات معتبر آمریکایی در زمینه پزشکی به شمار می آیند .
اجتمام (3)** 1776** م.د
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن