تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):قلب‏هاى ما جايگاه خواسته ‏هاى الهى است؛ هرگاه او بخواهد ما نيز مى‏&...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802688962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندار ایلام: اصلاح قیمت ها در مرحله دوم هدفمندی با شیب ملایم انجام می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون استاندار ایلام: اصلاح قیمت ها در مرحله دوم هدفمندی با شیب ملایم انجام می شود ایلام- ایرنا- معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: اصلاح قیمت حامل های انرژی در آستانه اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها با شیب ملایم انجام خواهد شد.


به گزارش ایرنا، ˈشاپور پولادیˈ روز سه شنبه در نشست بررسی آثار ناشی از قیمت حامل های انرژی در سامانه حمل و نقل بیان کرد: اجرای هدفمندی یارانه ها از آرزوهای تمامی دولت های پس از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.
وی افزود: اجرای این قانون در مجلس هشتم به تصویب رسیده و دولت گذشته نیز شرایط مقدماتی را برای اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها فراهم کرد.
معاون استاندار ایلام ادامه داد: دولت دهم در فراهم آوردن مقدمات اجرای این قانون و بویژه اطلاع رسانی در خصوص نحوه اجرا عملکرد قابل قبولی از خود ارائه کرده و بخشی از مشکلات اجتماعی آن را تا حدودی مهار کرد.
پولادی یادآور شد: شوربختانه در ادامه اجرای این قانون مغایرت هایی در خصوص نحوه اجرا بوجود آمد که نتایج آن را با مشکلاتی روبرو کرد.
وی بیان کرد: پیش از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها مصرف بنزین کشور روزانه 75 میلیون لیتر بود که پس از اجرای این قانون این مقدار در پایان سال 90 به 60 میلیون لیتر کاهش یافت.
معاون امور عمرانی استاندار ایلام تاکید کرد: در صورت اجرا نشدن این قانون امروز شاهد مصرف روزانه 90 تا 100 میلیون لیتر بنزین در کشور می بودیم.
پولادی اضافه کرد: اجرا نشدن مرحله دوم این قانون در سال های 91 و 92 باعث افزایش مصرف بنزین در کشور به 68 میلیون لیتر کنونی شده است.
وی گفت: خوشبختانه با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید عزم جدی برای اجرای مرحله دوم بوجود آمده و تنها در یک ماه گذشته دو میلیون لیتر از مصرف بنزین با شناسایی کارت های سوخت غیر ضرور و باطل شدن آنها کم شده است.
معاون استاندار ایلام اظهار کرد: برخی از اقتصاد دانان معتقدند که اجرای این قانون باید به صورت یک مرحله ای انجام شود ولی دولت یازدهم اعتقاد دارد این کالبدشکافی اقتصادی باید با شیب ملایم و در طی پنج سال صورت پذیرد، تا قیمت ها به 90 درصد فوب خلیج فارس برسد.
پولادی افزود: دولت سناریوهای مختلفی را برای قیمت بنزین در سال آینده پیش بینی کرده که احتمال قیمت هفت هزار ریالی برای بنزین سهمیه ای و 10 هزار ریالی برای بنزین آزاد محتمل است.
وی از اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها از اوایل سال آینده خبر داد و یادآور شد: اعضای شوراهای شهر باید از اعمال نرخ های جدید کرایه خودروهای درون شهری تا پیش از اجرای این قانون به منظور جلوگیری از ایجاد دو شوک قیمتی خودداری کنند.
معاون امور عمرانی استاندار ایلام تاکید کرد: اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها اقبال مردم را برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی افزایش خواهد داد.
پولادی اضافه کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی ایلام از پویایی و فعالیت مناسب در بخش کمی و کیفی برخوردار نبوده و در شرایط کنونی پاسخگوی حجم مسافران نیست.
وی گفت: الگوی مصرف سوخت با اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه از سمت بنزین و گازوییل به سوی گاز سوق داده خواهد شد و برای تامین نیاز این بخش باید پیش بینی های لازم در خصوص افزایش شمار جایگاه های عرضه سوخت سی ان جی صورت گیرد.
معاون استاندار ایلام یادآور شد: برخی از شهرهای استان از وجود یک جایگاه عرضه گاز سی ان جی نیز بی بهره اند و شرکت گاز استان باید همکاری بیشتری را با افراد متقاضی ایجاد جایگاه عرضه گاز بویژه در مناطق بین راهی داشته باشد. ک/2
540
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن