تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813121698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسامی پزشکان داوطلب ویزیت رایگان در کشور اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

در روز سلامت مردان/ اسامی پزشکان داوطلب ویزیت رایگان در کشور اعلام شد مشهد- ایرنا- دبیر ستاد اجرایی روز سلامت مردان در کشور گفت: اسامی پزشکان متخصص ارولوژی و عمومی که همزمان با روز سلامت مردان به صورت رایگان مردان را ویزیت می کنند، اعلام شد.


دکتر محمود فرزین روز سه شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با روز ملی سلامت مردان برابر با روز پنجشنبه یکم اسفندماه، برخی از پزشکان در سراسر کشور داوطلب غربالگری بیماریهای مردان شده اند.
وی گفت: اسامی پزشکان داوطلب ویزیت رایگان در کشور بر روی سایت انجمن ارولوژی خراسان رضوی به آدرس www.khua.ir قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: امسال انجمن ارولوژی خراسان رضوی به همراه دانشگاه علوم پزشکی مشهد مسوولیت اجرای برنامه های روز ملی سلامت مردان در سطح کشور را به صورت واحد بر عهده دارد.
به گفته وی، به همین مناسبت همایش ملی روز سلامت مردان باحضور 400 نفر از پزشکان و مسوولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در روز یکم اسفندماه در تالار چمران بیمارستان قائم مشهد برگزار می شود.
فرزین با بیان اینکه هم اکنون 900 پزشک متخصص ارولوژی در کشور فعالیت می کنند، گفت: 60 نفر از آنان در استان خراسان رضوی مستقر هستند.
رییس انجمن ارولوژی خراسان رضوی افزود:در روز سلامت مردان 30 پزشک متخصص ارولوژی و 50 پزشک عمومی برای غربالگری بیماریهای مردان به صورت رایگان در مشهد اعلام آمادگی کرده اند که اسامی آنان بر روی سایت انجمن قرار دارد.
وی برنامه های غربالگری سلامت مردان را شامل آزمایش های ua و PSA که مربوط به بررسی بیماریهای مثانه و پروستات است، عنوان کرد و افزود: این آزمایش ها بیشتر برای مردان بالای 50 سال که خطر ابتلا به بیماریهای مذکور در آنان وجود دارد، انجام می شود.
وی در پایان گفت: طبق هماهنگی های انجام شده، انجام این آزمایشات در آزمایشگاههای دولتی و خصوصی با تخفیف 50 درصد ارایه می شود.7487/659
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن