تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818999072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پزشکان متخصص داوطلب 293 بیمار روستایی را ویزیت رایگان کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پزشکان متخصص داوطلب 293 بیمار روستایی را ویزیت رایگان کردند یاسوج(چرام) - ایرنا - رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از ویزیت رایگان 293 نفر از بیماران محروم و کم برخوردار استان کهگیلویه و بویراحمد توسط پزشکان متخصص داوطلب هلال احمر خبر داد.


به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به مناطق محروم و کم برخوردار استان کهگیلویه و بویراحمد، «فرحناز رافع» گفت: این تعداد بیمار تا ظهر یکشنبه از سوی پزشکان اعزامی به روستای «آرند» از توابع شهرستان چرام به صورت رایگان معاینه شده اند.
وی توضیح داد: این پزشکان خدمات بهداشتی و درمانی در زمینه های اطفال، مامایی، قلب و عروق، بیماری های عفونی، زنان و زایمان را برای بیماران انجام دادند.
رافع ادامه داد: اکنون پزشکان داوطلب هلال احمر برای خدمات رسانی به مردم مناطق روستایی در استان کهگیلویه و بویراحمد حضور دارند و درحال مداوا و درمان روستاییان هستند.
وی افزود: این مناطق شامل روستاهای سواری، دلی سواری، دلی روا، آب ماهی و شیخ هایبل از بخش سرفاریاب و نیز روستاهای دلی باریچ، خیمند، توجبری، آرند، نباری و شهرک چرام از شهرستان چرام بخش مرکزی است.
این مقام مسوول در سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: تمام پزشکان و پرستاران اعزامی در قالب کاروان سلامت به مناطق محروم، عضو سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر هستند که هر ساله با هدف بهبود وضعیت بهداشتی، فعالیت های انسان دوستانه را به صورت رایگان انجام می دهند.
وی همچنین از اعزام پزشکان متخصص و جراحان پلاستیک داوطلب هلال احمر برای ارزیابی و درمان انگشتان قطع شده دانش آموزان روستای گاودانه در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: این اقدام درمانی فردا(دوشنبه) و به منظور ارائه خدمات عام المنفعه و بشر دوستانه به دانش آموزان روستای یادشده که در اثر استفاده از «گرگر»(تله کابین دستی) دچار قطع انگشتان دست شده اند، انجام می شود.
به گفته رافع، با اعزام این گروه پزشکی به روستای گاودانه، پزشکان داوطلب هلال احمر نسبت به ادامه درمان و جراحی انگشتان قطع شده 35 دانش آموز این روستا اقدام می کنند و در صورت نیاز به انجام عمل جراحی آنان را به تهران اعزام خواهند کردند.
اجتمام(4) ** 7029 ** 1071
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن