تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819055786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیروهای مسلح ایران عنصر قدرت و اقتدار آفرین هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیروهای مسلح ایران عنصر قدرت و اقتدار آفرین هستند تهران- ایرنا- وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان این که جمهوری اسلامی ایران دارای قدرت بازدارندگی در حوزه سخت و نرم است از نیروهای مسلح کشورمان به عنوان عنصر قدرت و اقتدار آفرین یاد کرد.


به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع؛ سردار سرتیپ پاسدار ˈ حسین دهقان ˈ وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح روز سه شنبه در همایش مدیریت دانش نیروهای مسلح در محل دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار شد، این مطلب را بیان کرد.
سردار دهقان با بیان این که نیروهای مسلح زمانی موفق هستند که نگاهشان نسبت به مدیریت دانش باز باشد و از همه نیروها و توان خود در جهت تحقق آن بهره ببرند، افزود: تجارب بشری ثابت کرده است که زمانی مجموعه ها می توانند از سرمایه انسانی و ساختاری برخوردار باشند که خود را در حوزه فرماندهی قرار دهند.
وی آشنایی مدیران تمامی سطوح به اهمیت مدیریت دانش را فرآیند تحقق این امر بسیار مهم و ضروری قلمداد کرد و افزود: نمی توان مدیریت دانش را پیش برد مگر این که راهبرد آن را با استناد به نیروهای مسلح تطبیق و عمومی سازی کرد.
سردار دهقان تصریح کرد: توجه به مدیریت دانش به عنوان یک عنصر اساسی است و فرماندهان در حوزه نیروهای مسلح باید در مدیریت دانش و شبکه سازی به سوی سیستم های یکپارچه حرکت کنند.
سردار دهقان با بیان این که دنیا در دو و سه دهه اخیر در معرض تحولاتی شگرف و در یک پیچ راهبردی قرار گرفته است، افزود: سازمان های کسب و کار بیش از پنچ، شش دهه است که عرصه رقابت را حس کرده و با نگاه به سطوح بالای سازمانی عرصه جهانی را بیشتر احساس می کنند.
وی در ادامه از نیاز به عنوان عامل حرکت یاد کرد و افزود: هنگامی که جامعه نیازی را حس می کند فعالیت هایی مثبت برای نیل به آن هدف انجام می گیرد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: سازمان های کسب و کار با کاربرد مدیریت راهبردی درصدد اثبات بقای خود هستند و اگر قرار است در یک فضای رقابتی به پیشرفت و ترقی برسند باید قابلیت های پیش بینی و اجرای تاکتیک های صحیح را داشته باشند.
سردار دهقان یکی از مهمترین تحولات در جامعه را تحول در مدیریت دانش دانست و افزود: ذهن ما باید در طول زمان متوجه سازمان هایی باشد که دستاوردهای عظیمی را به دست آورده و آن را با دیگران به اشتراک می گذارند تا دیگران نیز از آن استفاده کنند.
وی تصریح کرد: به میزانی که سازمانی قادر است یافته های خود را تبدیل به دانش کرده و فرهنگ خاص را در جامعه رواج دهد و با مفهوم نوآوری همراه شود، آن سازمان به سمت دانش بنیان شدن پیش می رود.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تأکید بر این که برخی افراد مدیریت را به سطح تاکتیکی تقلیل می دهند، گفت: باید مسائل تاکتیکی و راهبردهای سازمانی با مدیریت دانش همراه شود.
سردار دهقان، گفت: امروز، بحث سازمان های یاد گیرنده بسیار گسترش یافته و سازمان ها می توانند به واسطه این مهم به سمت پیشرفت و تعالی حرکت کنند.
وی تصریح کرد: براساس شایسته محوری می توان به تحولاتی راهبردی دست یافت و سازمان ها باید فرآیندهای ارزش ساز و شایستگی های کلیدی را شناسایی و با تمرکز بر آن ها، به اهداف از قبل تعیین شده خود برسند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه از سرمایه انسانی و دانش به ترتیب به عنوان دارائی راهبردی و دارایی نامشهود یک سازمان یاد کرد و گفت: سرمایه انسانی یک موضوع سیال بوده و سرمایه ساختاری می تواند سرمایه انسانی را توسعه و گسترش دهد.
سردار دهقان تصریح کرد: ارتقاء فناوری اطلاعات و ارتباطات و زیرساخت های مرتبط با آن می تواند در تمایز ما با دیگران نقش اساسی ایفا کند و باید نهایت تلاشمان را انجام دهیم که مدیران توانمندی را در سطح مدیریت دانش تربیت کرده تا فرآیند مدیریت دانش را به خوبی مدیریت کنند.
همایش مدیریت دانش در روزهای 29 و 30 بهمن ماه به همت معاونت راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح ، وزارت دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح و دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار می شود.
تاکنون 510 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال که 23 مقاله در طول دو روز همایش ارائه و در پایان از مقالات برتر تجلیل بعمل خواهد آمد.
اجتمام**1478
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن