تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براى كسب بلند مرتبگى از وطن خود دور شو و سفر كن كه در مسافرت پنج فايده است: برطرف ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818902987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش بینی هواشناسی: استان های شمالی کشور از فردا باران دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پیش بینی هواشناسی: استان های شمالی کشور از فردا باران دارند تهران - ایرنا - مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: تحلیل نقشه های هواشناسی نشان می دهد از اواسط روز چهارشنبه 30 بهمن ماه جاری با عبور موجی از نوار شمالی کشور شاهد بارش باران و برف در ارتفاعات استان های شمالی و شمال غربی کشور خواهیم بود.


احد وظیفه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: با ورود این موج استانهای گیلان، مازندران، گلستان و اردبیل شاهد بارش باران و در مناطق سردسیر و مرتفع این استانها بارش برف را خواهیم داشت.
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور اظهارداشت: با بررسی نقشه های هواشناسی در این روز، بارش باران در شرق استان مازندران شدت بیشتری دارد.
به گفته وی پس از گذر این موج از استانهای یاد شده، این جبهه هوا روز پنج شنبه اول اسفندماه جاری در برخی مناطق استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان وسیستان وبلوچستان فعال بوده و سبب بارش باران و برف وزش باد در این مناطق خواهد شد.
این مقام مسوول سازمان هواشناسی کشور یادآور شد: در این روز وزش باد در برخی مناطق استان های کرمان و سیستان و بلوچستان شدت بیشتری خواهد داشت، ضمن اینکه روز دوم اسفند ماه در سواحل دریای خزر افزایش محسوس دما پیش بینی می شود.
مدیرکل سازمان هواشناسی کشور در خصوص دمای هوای تهران پیش بینی کرد در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه این هفته، هوای تهران کمی ابری تا نیمه ابری به همراه وزش باد باشد.
وظیفه افزود: در روز 30 بهمن ماه جاری بیشینه و کمینه دمای هوای تهران 14 تا سه درجه بالای صفر خواهد بود و در روز اول اسفندماه بیشنه هوای تهران 15 و کمینه آن سه درجه بالای صفر پیش بین شده است.
اقتصام(4)1108 **1561
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن