تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819405678




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت شش باب مسجد در روستاهای گیلانغرب آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ساخت شش باب مسجد در روستاهای گیلانغرب آغاز شد گیلانغرب - قصرشیرین - ایرنا - امام جمعه گیلانغرب از آغاز عملیات اجرایی ساخت شش باب مسجد در روستاهای این شهرستان با یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار اولیه خبر داد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، نشست هم اندیشی ائمه جمعه و جماعات گیلانغرب در آستانه روز روحانیت و دفاع مقدس با حضور 20 مبلغ و روحانی مستقر در مناطق روستایی این شهرستان روز سه شنبه برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمدطاها مهریˈ در این نشست گفت: عملیات ساخت این مساجد در روستاهای میرابه، کاسه کران، ترشگیبان، میرمیراب، قلی قلی و کل کش آغاز شده است.
وی تصریح کرد: با تکمیل و بهره برداری از این مساجد، تعداد مساجد فعال روستایی شهرستان به 47 باب می رسد ضمن اینکه دو خانه عالم روستایی نیز در روستاهای میرابه و سرحال شیرزادی با 400 میلیون ریال اعتبار احداث می شود.
مهری همچنین در خصوص اهمیت و نقش روحانیون و مبلغان دینی بمنظور تبیین سبک زندگی اسلامی و طلبگی، خطرات تهاجم فرهنگی، ماهواره و ضرورت فعالیت ائمه جماعات در مساجد روستایی سخنانی بیان کرد.
ˈفیروز هادی پورˈ بخشدار مرکزی گیلانغرب نیز در این جلسه از تامین اعتبار لازم بمنظور بهسازی و مرمت مساجد روستایی و تکمیل و تجهیز سیستم های گرمایشی و سرمایشی مساجد خبر داد.
در این نشست همچنین راهکارهای لازم در خصوص تقویت برنامه های جمع آوری زکات در مناطق روستایی این شهرستان بررسی شد.ک/2
7398/9102/567
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن