تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوش اخلاقى در بين مردم زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819056538




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشرفت های ایران برغم تحریم ها نشانگر کذب بودن تبلیغات غرب است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده مجلس قطر: پیشرفت های ایران برغم تحریم ها نشانگر کذب بودن تبلیغات غرب است تهران- ایرنا- ˈمحمد عبدالله سلیطیˈ نماینده مجلس قطر در حاشیه نهمین کنفرانس اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی، پیشرفت های مستمر و متنوع جمهوری اسلامی ایران را برغم تحریم ها، نشانگر کذب بودن تبلیغات غرب دانست.


سلیطی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به پیشرفت های ایران در زمینه های مختلف، اظهار داشت: حقیقتا جمهوری اسلامی ایران علی رغم تحریم های غرب روز بروز پیشرفت کرده و این امر نشان می دهد که تبلیغات غرب در زمینه تضعیف ایران صحت ندارد.
وی در خصوص حق هسته ای ایران نیز گفت: کاربرد صلح آمیز انرژی هسته ای حق طبیعی ایران اسلامی است و چه بسا که ما هم به عنوان همسایه ایران در آینده از فواید مفید و مثبت آن به خصوص در زمینه علمی بهره مند شویم.
نماینده مجلس قطر تاکید کرد: ایران براساس توافقنامه های بین المللی از جمله پیمان منع اشاعه هسته ای(ان پی تی) باید از حقوق هسته ای خود برخوردار شود.
وی همچنین درباره نقش کشورش در حل بحران سوریه گفت: ما خواستار حل سیاسی بحران سوریه و تابع قطعنامه های بین المللی و سازمان ملل هستیم و تا آنجا که امکان داشته باشد، از امدادرسانی به مردم سوریه دریغ نمی کنیم.
نهمین کنفرانس اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی امروز(سه شنبه) در تهران با حضور 28 رییس مجلس و هیات های پارلمانی 47 کشور آغاز به کار کرد و تا فردا به کار خود ادامه می دهد.
مترجمام** 1453/1275
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن