تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820956823




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خواهان مبارزه با افراط گرایی و تروریسم هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس مجلس نمایندگان افغانستان: خواهان مبارزه با افراط گرایی و تروریسم هستیم تهران - ایرنا- رییس مجلس نمایندگان افغانستان گفت: خواهان مبارزه با افراط گرایی و تروریسم هستیم.


به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، «عبدالرئوف ابراهیمی» روز سه شنبه در نهمین اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی که در سالن اجلاس سران برگزار می شود، گفت: افتخار دارم در جمع عزیزانی حضور یابم که بدون در نظر داشتن اینکه چه رنگ پوستی داریم و این که کجا زندگی می کنیم دور هم جمع شده اند.
وی گفت: ما مشترکاتی همچون دین و آیین و ایمان به خدا داریم و این اعتقاد ما مسلمانان می تواند باعث پیوند هر چه بیشتر ما شود و این موضوع باعث دوستی و برادری ما خواهد شد.
ابراهیمی ادامه داد: کشورهایی که امروز دور هم جمع شده اند از امکانات و ظرفیت های زیادی برخوردارند که از جمله آن می توان به معادن زیرزمینی و سرمایه های مختلف اشاره کرد. درست است که ما دارای جمعیت و امکانات خوبی هستیم ولی به موضوع همکاری فی مابینمان کمتر پرداخته شده است.
وی با اشاره به اینکه افغانستان یکی از کشورهای مهم منطقه است گفت: ما صدای ملت خودمان را امروز به این اجلاس انتقال می دهیم.
ابراهیمی مبارزه با قاچاق و تروریسم را یکی از عواملی دانست که پای کشورهای دیگر را به افغانستان باز کرد و گفت: این کشورها نتوانستند در این موضوعات پیروز شوند و هم اکنون نیز در حال تخلیه نیروهایشان هستند.
وی ادامه داد: ما خواهان مبارزه با تروریست، افراط گرایی در دنیا هستیم. امروز عده ای تروریست بدون محاکمه دیگران را سر می برند، حملات انتحاری انجام می دهند و عده ای را می کشند و طوری وانمود می کند که انگار اسلام همین است و مسلمانان چنین انسان هایی هستند در حالی که این افراد مسلمان نیستند.
سیام(3)**9121**9132**1535
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن