تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801487482




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح بسیج سلامت نوروزی از اول اسفند ماه در مهاباد اجرا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طرح بسیج سلامت نوروزی از اول اسفند ماه در مهاباد اجرا می شود مهاباد - ایرنا - مسوول بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت مهاباد گفت: طرح بسیج سلامت نوروزی از اول اسفند ماه به مدت 45 روز در این شهرستان اجرا می شود.


قاسم امینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح از اول اسفند ماه در این شهرستان آغاز و تا 15 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت که در آن نظارت بر مراکز تهیه، توزیع، عرضه و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی با شدت بیشتری آغاز می شود.
وی اظهار داشت: برای اجرای این طرح شش تیم دو نفری از کارشناسان این واحد از ساعت 8 تا 20 هر روز از مراکز مختلف بازرسی کرده و با هرگونه تخلف، برخوردهای قانونی انجام می دهند.
امینی گفت: برای اجرای این طرح واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت گشت های مشترکی را با همکاری ادارات آب و فاضلاب شهری و روستایی، صنعت، معدن و تجارت، نظارت بر اماکن عمومی، دامپزشکی و ستاد اجرایی شهرداری، به منظور بازدید از مراکز تهیه ، طبخ و عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی بویژه پایانه های مسافربری و غذاخوری ها انجام می دهند.
به گفته امینی این طرح با هدف ارتقاء سطح سلامت شهروندان، پیشگیری از بروز بیماری های واگیردار منتقل از آب و غذا و فراهم کردن رفاه عمومی مسافران و گردشگران در ایام تعطیلات نوروزی اجرا می شود.
وی از مسوولان مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی خواست با توجه به اینکه کارشناسان این مرکز در طول سال آموزش های مختلفی در خصوص رعایت اصول بهداشتی به کارکنان این مراکز داده اند، در طول ایام تعطیلات ضمن رعایت این اصول با بارزسان این اداره همکاری لازم را داشته باشند.
وی از شهروندان نیز خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف با تماس با شماره تلفن 2442250 واحد بهداشت محیط مهاباد، موارد تخلف را اطلاع دهند.
7512/584/583
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن