تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816738436




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسخ سایپا به شش مخاطب تابناک


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پاسخ سایپا به شش مخاطب تابناک
کد خبر: ۳۷۹۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۵ - 18 February 2014


سرویس با بینندگان  مطالب زیر توسط تعدادی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست ها به عمل آورد که نتیجه این پیگیری ها در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطبان محترم منتشر می گردد.



طرح مشکل :

اينجانب خاتمي ساكن تهران فرزند يداله ماشين تيباي صفر خود را حدود 2 ماه پيش تحويل گرفته و به علت ناآشنايي با آپشن هاي خودرو و چك نكردن آنها بعد از مدتي متوجه شدم  هر دو كيسه هواي راننده و سرنشين مورد دارد به همراه ايرادات كوچك ديگر كه با مراجعه به تعميرگاه مركزي شماره 2  آذري مشكلات كيسه هوا حل نشد كه با وقت قبلي به تعميرگاه مركزي شماره1  تهرانپارس كه فاصله بسيار دوري با منزل مسكونيم دارد و مشكلات جسمي بسيار با شماره پذيرش 92031991 در تاريخ 27/9/92 پذيرش شدم كه تا هنگام نگارش اين نامه كه 17بهمن است بالغ بر 50 روز است كه به من مي گويند منتظر كارشناس سايپا هستيم تا از خط توليد بيايد شما بگوييد اين كارشناس اگر سينه خيز هم مي آمد تا الان بايد مي رسيد يا نه با توجه به تمام مشكلاتی كه دارم نياز مبرم به وسيله نقليه دارم و هنوز بهره اي از ماشين صفرم نبردم شما بگوييد اگر 22 ميليون تومان هزينه مي كرديد و رنگ ماشينتان هم را نمي ديد چه كار مي كرديد با امور مشتكرين هم كه تماس مي گيرم مي گويند نامه بيار يا نامه ببر مگر من پستچي هستم چه كسي هزينۀ آژانس هاي متعددي كه براي مريضي ام گرفته ام تقبل مي كند.

پاسخ:

عطف به نامه شماره 955 تاریخ92/11/21طی تماس با مشتری محترم نسبت به تشکیل پرونده اقدام شد ونتیجه بررسی اعلام خواهد شد.


طرح مشکل:

اینجانب هدی شمس نجف آبادی در خردادماه 92 اقدام به ثبت نام خودروی تیبا با شماره پذیرش 5696238 از طریق نمایندگی کرده و متأسفانه پس از گذشت بیش از دو ماه از تکمیل وجه، هنوز خودروی بنده در مرحله آماده تخصیص می باشد. با مراجعه به نمایندگی هم جوابی در مورد زمان تحویل خودرو نگرفته ام. اینجانب پس از گذشت هشت ماه از ثبت نام اولیه و بیش از دو ماه از تکمیل وجه خودرو هنوز از زمان تحویل خودرو ام اطلاعی ندارم! از آنجا که در زمان ثبت نام، تاریخ تحویل خودرو مهرماه ذکر شد، اینجانب پنج ماه است که انتظار می کشم. لذا از مسئولین محترم سایت تابناک خواهشمند است نسبت به پیگیری تحویل خودروی اینجانب، مرا یاری رسانند.
پیشاپیش از همکاری همه مسئولین محترم و دلسوز سایت کمال تشکر را دارم.

پاسخ:

عطف به نامه شماره 956 تاریخ92/11/21 طی تماس تلفنی با مشتری محترم راهنمایی لازم انجام شد.


طرح مشکل:

اینجانب سعید اصغری در تاریخ 05/06/1392 اقدام به خرید اینترنتی از شرکت سایپا نموده ام (شماره پذیریش5764683 سایپا 131 ) و طبق قرار داد موعد تحویل آن آبان ماه بوده اما با گذشت 5 ماه هنوز خودرو تحویل داده نشده است هیچکدام از شماره های روابط با مشتری نیز پاسخگو نمی باشند . آیا احترام به مشتری نزد سایپا معنی ندارد .تکلیف بنده بعد از 5 ماه چیست.
با تشکر

پاسخ:

عطف به نامه شماره 952 تاریخ92/11/21به شماره پذیرش 5764683 برابر پیگیری انجام شده خودروی مشتری فاکتور شده است.


طرح مشکل:

اینجانب رضا مسعودی نژاد در مورخ 24/11/91 از طریق اینترنت از شرکت سایپا تقاضای خرید یک دستگاه خودرو مگان  cc 2000 اتوماتيك يورو 4 (E2) با شماره پذیرش 4776179 دادم که خودرو مذکور تحویل فروردین ماه 92 بود. پیش فروش بنده از نوع قطعی با قیمت مصوب بهمن ماه 91 می باشد(یعنی هیچ گونه سود مشارکتی به مبلغ پرداختی بنده تا فروردین 92 تعلق نگرفته است) و مبلغ پرداختی 72 میلیون می باشد. پیگیری از نمایندگی انجام شده که گفتند ما از تاریخ تحویل اطلاعی نداریم و باید تا زمانی که با شما تماس گرفته شود منتظر بمانید. برای تبدیل حواله هم اقدام نمودم که اعلام کردند باید با نرخ روز خودرو جایگزین(مگان 1600) را تحویل بگیرم یعنی 63600000  تومان و مبلغ باقیمانده (مابه التفاوت و سود تاخیر که مبلغی در حدود 24 میلیون تومان می باشد) در حدود 3 تا 4 ماه بعد به بنده پرداخت خواهد شد که این واقعا انصاف نیست. همچنین با تبدیل حواله مگان 2000 بنده به یک حواله مگان 1600 + 2 حواله پراید (برابر کل مبلغ پرداختی و سود تاخیر می باشد) نیز مخالفت نمودند.لذا خواهشمند است با توجه به گذشت بیش از هشت ماه از تاریخ تعهد و باتوجه به اینکه اصلا زمانی برای تحویل خودرو مشخص نیست و واقعاً انصاف نیست که تمامی وجه خودرو را از مشتری دریافت کنند و پس از گذشت هشت ماه خودرو اش را تحویل ندهند و جواب مشخصی هم ندهند، رسیدگی و پاسخ مناسب دریافت شود.

پاسخ:

عطف به نامه شماره 951 تاریخ92/11/21 به شماره پذیرش 4776179 برابر پیگیری انجام شده مشتری ،مشکل وی حل شده است.


طرح مشکل:

اینجانب سید صدرالدین احمدی  از شهر شوش دانیال استان خوزستان درخواست پیگیری شکایت خود از گروه خودروسازی سایپا را دارم. بنده با استناد به فایلی که در زیر ضمیمه کردم، در نیمه اول تیرماه 92 از طریق سایت اینترنتی سایپا اقدام به ثبت نام پیش فروش محصولات سایپا که پراید 131 می باشد کردم. در همان روز نیز مبلغ 8 میلیون تومان را به حساب شرکت واریز کردم و قرار بود که آبان ماه خودرو خود را به قیمت روز تحویل گرفته و مابه التفاوت را پرداخت کرده و علاوه برآن رنگ و تیپ خودرو را در زمان تحویل انتخاب کنم. اما متاسفانه طبق معمول با تاخیر و در هفته اول آذرماه نمایندگی شرکت بامن تماس گرفته و اعلام کردند که دعوتنامه من رسیده و باید به نمایندگی مراجعه کنم.روز بعد بنده با مراجعه به نمایندگی تیپ و رنگ مدل خودرو خود را انتخاب کرده وعلاوه بر آن مبلغ 8،100،000 تومان بعلاوه 750000 تومان که حاصل سود سه ماهه پول من و جریمه دیرکرد شرکت می باشد را به حساب سایپا واریز کردم.یعنی مبلغی بالغ بر 17،000،000 تومان. اما با کمال تعجب متوجه شدم که برای تحویل خودرو باید 45 روز دیگر صبر کنم!!! با این وجود بعد از 45 روز باز هم به نمایندگی شرکت مراجعه کردم که اینبارهم نمایندگی پاسخگو نبوده و اظهار کردن که تیپ خودرویی که من انتخاب کردم را شرکت تولید ندارد و فعلا از سوی شرکت این تیپ فاکتور نمیشود!! حالا سوال من این هست که اگر این تیپ تولید ندارد پس چرا شرکت سایپا آن را در دعوت نامه ای که برای من ارسال کرده اند قید کرده است؟!!! آیا بنده بازهم باید با تاخیر 45 روزه دیگر در تحویل خودروی خود که مبلغ آن را هم به طور تمام و کمال پرداخت کردم مواجه شوم؟؟؟  شاید تنها راه باقی مانده برای رسیدگی به این موضوع سایت تابناک باشد!! با تشکر
مشخصات رسید سند مالی دریافتی(مابه التفاوت) به شرح زیر می باشد:
تاریخ: 1392/09/13  شماره: 4266519    شماره پذیرش: 5745987   کد نمایندگی: 897248   نام نمایندگی: غیاثی خیاط-سعید-شوش دانیال

پاسخ:

عطف به نامه شماره 953 تاریخ92/11/21 به شماره پذیرش 5745987 طی تماس تلفنی با مشتری محترم راهنمایی لازم انجام شد.


اداره اطلاع رسانی گروه خودرو سازی سایپا














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن