تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818864546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس پلیس راهور از راه اندازی سامانه جدید کنترل تخلفات خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس پلیس راهور از راه اندازی سامانه جدید کنترل تخلفات خبر داد تهران – ایرنا – رییس پلیس راهور کشور از راه اندازی یک سامانه جدید کنترل تخلفات رانندگان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: مقدمات این سامانه جدید فراهم شده و تلاش می کنیم تا نیمه اول اسفند ماه سال جاری راه اندازی شود.


اسکندر مومنی روز سه شنبه در گفت و گو با خبر نگار ایرنا، افزود: با راه اندازی این سامانه هوشمند کنترلی، مسافران و شهروندان می توانند با ارسال پیامک های خود از رفتار مناسب رانندگان قدردانی و یا تخلفات آنان را به این سامانه ارسال کنند.
وی اظهار داشت: در حال حاضر کنترل رانندگان توسط ماموران پلیس، دوربین ها و بازرسان نامحسوس انجام می شود و راه اندازی این سامانه تحول بزرگی در حوزه کنترل رانندگان به وجود می آورد، به طوری که امکان نظارت های مردمی بر تخلفات رانندگان بیشتر می شود.
مومنی با بیان اینکه، اولویت ما در راه اندازی این سامانه کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی است، گفت: مسافران ناوگان عمومی می توانند در صورتی که تخلفی از رانندگان دیدند مراتب را به این سامانه پیامک کنند تا نسبت به آن رسیدگی شود.
وی در خصوص طرح نوروزی پلیس راه نیز گفت: درصدد هستیم با استفاده از خدمات بیش از 500 هزار نیرو همانند سالهای گذشته کنترل خود را در راههای کشور در ایام تعطیلات نوروزی افزایش دهیم و در این زمینه اولویت نخست ما باز هم کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی است.
مومنی به تمام رانندگان توصیه کرد تا فرصت است نسبت به اخذ معاینه فنی و رفع ایرادات خودروهای خود اقدام کنند تا با تایید صلاحیت های رانندگی و خودرو بتوانند در راههای مواصلاتی کشور تردد کنند.
وی تاکید کرد: در ایام نوروز مصمم هستیم در یک اقدام هماهنگ با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، تمام تخلفات رانندگان را در جاده های کشور کنترل کنیم.
اقتصام(4)1108**1594
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 191]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن