تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):رستگـار نمی شوند مـردمـى که خشنـودى مخلـوق را در مقـابل غضب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802663803




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش بسیج همگام با کشاورز در خاش برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همایش بسیج همگام با کشاورز در خاش برگزار شد خاش، زاهدان- ایرنا- نخستین همایش ˈبسیج همگام با کشاورزˈ و نقش آفرینی بسیج در علمی کردن فعالیتهای کشاورزی در نمازخانه جهاد کشاورزی خاش برگزار شد.


به گزارش ایرنا، رییس سازمان بسیج مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی استان سیستان وبلوچستان روزدوشنبه در این همایش گفت: تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر خودکفایی در محصولات کشاورزی، تامین غذای سالم، ارتقا بهره وری و تولید و حرکت در مسیر اشتغال پایدار در کشور از اهداف تشکیل بسیج مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی است.

سرهنگ ˈمحمد سنچولیˈ افزود: دسترسی فیزیکی و اقتصادی تمام مردم به غذای سالم و کافی برای داشتن زندگی سالم و با نشاط بر اهمیت اجرای طرحهای نوین کشاورزی افزوده است.

وی نیازسنجی، آسیب شناسی روستاها، شناسایی کشاورزان نمونه مناطق، ارتباط مستمر با کارشناسان بخش کشاورزی، بازدید از طرحهای الگویی باغبانی، زراعت و دامداری کشاورزان نمونه و استفاده از ظرفیت پایگاههای بسیج روستاها را از عمده وظایف حلقه های فلاحین عنوان کرد.
رییس سازمان بسیج مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی استان بیان کرد: انتقال دانش فنی از طریق سازمان بسیج به منظور افزایش تولید و بهره وری در محصولات کشاورزی و تلاش علمی برای افزایش عملکرد در واحد سطح، ارتقا مدیریت مزرعه و تدوین بسته های آموزشی کاربردی با بهره گیری از دستورالعملهای فنی و تخصصی از جمله اهداف برگزاری این همایشها است.
وی همچنین استفاده از توان ناظران کشاورزی و افزایش سطح پوشش و گسترش بکارگیری فناوریها و توصیه های فنی از طریق تحت پوشش قراردادن سایر کشاورزان بسیجی را از دیگر اهداف این همایش برشمرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خاش نیز گفت: این شهرستان به لحاظ داشتن شرایط مساعد آب و هوایی و زمین های حاصلخیز یکی از قطب های مهم کشاورزی سیستان وبلوچستان محسوب می شود.
امان الله طوقی بیان کرد: با وجود خشکسالی های مداوم چند ساله در سیستان و بلوچستان، این شهرستان از ظرفیتهای خوبی برای رونق فعالیتهای کشاورزی و دامی برخوردار است.

وی در عین حال خاطر نشان کرد: وضعیت منابع آبی در بسیاری از محدوده های دشت خاش به سبب خشکسالی ها، به حالت ممنوع و بحرانی درآمده است.
وی گفت: حفظ وضعیت موجود منابع آب کشاورزی در اولویت برنامه های جهاد کشاورزی قرار دارد که این مهم با برنامه ریزی، آموزش و ترویج فرهنگ چگونگی استفاده بهینه از آب به کشاورزان تحقق خواهد یافت.

وی اظهار داشت: این شهرستان در زمینه تولیدات محصولات کشاورزی بویژه گندم، جو، ذرت، محصولات باغی، گوشت سفید و قرمز، شیرخام، تولید عسل و شیلات جزو قطب های برتر استان است.

مدیر جهاد کشاورزی خاش ادامه داد: ارتباط نزدیک و تعامل بیش از پیش مهندسان کشاورزی با کشاورزان نقش مهمی در افزایش تولید و بهره وری از انواع محصولات کشاورزی دارد.
شهرستان خاش با بیش از 35 هزار هکتار زمین های زراعی و باغی سالانه افزون بر150 هزار تن محصول تولید و به بازار مصرف عرضه می کند.
به گزارش ایرنا نخستین همایش بسیج همگام با کشاورز با حضور مسوولان محلی و شرکت بیش از 100کشاورز در شهرستان خاش برگزار شد. ک/2
7312 / 653
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن