تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818965868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهار اولویت کاری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سال 93 مشخص شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

چهار اولویت کاری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سال 93 مشخص شد یاسوج ایرنا - استاندار کهگیلویه و بویراحمد اتمام پروژه های بالای 80 درصد، ایجاد همدلی و ارائه مدلی از مدیریت کار مشارکتی، فعال کردن طرح های تولیدی و اقتصادی و تدوین برنامه فعالیت چهار ساله دولت تدبیر و امید را از اولویت های کاری این استان در سال 93 اعلام کرد.


سید موسی خادمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از یکهزار و 713 طرح و پروژه در دست اجرای کهگیلویه و بویراحمد 543 پروژه با پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد است که اتمام آنها در برنامه کاری سال مالی 93 قرار دارد.
وی بیان کرد: برخی از این پروژه ها مشکل کمبود اعتبار دارند، بعضی بدون مطالعه شروع شده و تعدادی نیز به دلیل معارضات اجتماعی تعطیل است.
خادمی با اشاره به اینکه تعدادی از طرح های صنعتی و تولیدی کهگیلویه و بویراحمد راکد و برخی کمتر از 50 درصد ظرفیت فعالیت دارند، گفت: بیشتر مشکلات این طرح ها مدیریتی، کمبود نقدینگی، اقتصادی نبودن، قدیمی و فرسودگی ماشین آلات است.
وی عنوان کرد: دولت تدبیر و امید تلاش دارد به طریقی این طرح ها را پشتیبانی، حمایت و بروز رسانی کرده و به سامان برساند.
خادمی افزود: در این زمینه کمیته ای تشکیل و هر هفته جلسه ای برگزار می شود و با احصاء تعدادی از بنگاه ها مشکلات آنها مورد بحث کارشناسی قرار می گیرد که تاکنون 32 طرح تولیدی بررسی و راه اندازی آنها در دستور کار قرار گرفته است.
وی گفت: سیستم بانکی کهگیلویه و بویراحمد به دلیل مصارف سه برابری منابع با کمبود نقدینگی روبرو است.
خادمی بیان کرد: در زمینه مدیریت مشارکتی تاکنون در این استان چهار کارگروه در حوزه امور زیر بنایی، اقتصاد و سرمایه گذاری، فرهنگی و اجتماعی، سلامت، بهداشت و درمان با مشارکت نخبگان در سطح استان و نخبگان استانی که مسوولیت ملی دارند تشکیل و جلسات مختلفی پیرامون مسائل استان مورد بررسی قرار گرفته است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: برنامه چهار ساله دولت تدبیر و امید در استان در دست تدوین است که در اوایل سال 93 موضوعات آن اطلاع رسانی و فعالیت ها بر اساس این برنامه آغاز می شود.
566/7533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن