تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813011323




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایان هفته هوا گرم می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


پایان هفته هوا گرم می شود جامعه > محیط زیست - مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور گفت: بارش باران در سواحل شمالی و نیمه غربی کشور تا امروز دوشنبه ادامه دارد و بعد از ظهر از شدت بارشها کاسته می شود.از روز پنجشنبه هم افزایش محسوس دما پیش بینی می شود.

احد وظیفه  مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی به خبرآنلاین گفت: امروز دوشنبه در نیمه غربی و سواحل شمالی بارش برف و باران بر اثر ورود یک سامانه بارشی وجود دارد اما از بعدازظهر با حرکت این سامانه،از میزان بارشها در غرب و شمال غرب کشور کاسته می شود.
او با بیان اینکه ادامه بارشها در شمال و شمال شرق،نواحی مرکزی و جنوب ادامه پیدا می کند گفت: شدت بارشها امروز دوشنبه در دامنه های مرکزی،جنوی زاگرس خواهد بود و روز سه شنبه در شمال و جنوب شرق ادامه دارد.
وظیفه ادامه داد: روز چهارشنبه برای سواحل شمالی کشور مانند استانهای گیلان و مازندران افزایش ابر و بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.
او در مورد هوای روز پنج شنبه گفت: روز پنج شنبه بارشها در ارتفاعات سواحل شمالی به صورت برف است.
وظیفه گفت: همچنین روز پنج شنبه افزایش محسوس دما به ویژه در سواحل شمالی کشور پیش بینی می شود و درجه هوا در برخی شهرهای شمالی تا 10 درجه افزایش پیدا می کند.
46232



دوشنبه 28 بهمن 1392 - 13:31:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن