تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818868379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جاده سلامت بجنورد متولی ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جاده سلامت بجنورد متولی ندارد بجنورد - ایرنا - ایجاد جاده سلامت در بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی که از مصوبات کارگروه فرهنگی و اجتماعی استانی بوده، بدون متولی مانده است.


به گزارش ایرنا، این در حالی است که کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان اوایل امسال از اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری بجنورد را به عنوان متولیان اجرای این طرح تعیین کرده بود.
بنابر این مصوبه قرار بود جاده سلامت در حدفاصل بجنورد تا بوستان گردشگری بش قارداش به طول 6 کیلومتر از سوی شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی ایجاد و از سوی این دو دستگاه ساماندهی و آسفالت شود.
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی می گوید: براساس مصوبه کارگروه فرهنگی و اجتماعی بخشی از آسفالت جاده سلامت در حاشیه محور بجنورد- بش قارداش به اداره کل راه و شهرسازی و مابقی نیز به شهرداری واگذار شده است.
ˈمحمد مشتریˈ روز دوشنبه به خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان وظایف خود را در این بخش انجام داده و مابقی کار نیز در حوزه فعالیت شهرداری بجنورد است که باید آسفالت آن را انجام دهد.
معاون فنی شهردار بجنورد می گوید: هیچ مصوبه ای به شهرداری برای آسفالت جاده سلامت در محور بجنورد- بش قارداش ابلاغ نشده است.
ˈمحمد کشمیریˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: تنها مصوبه ای که به شهرداری برای جاده سلامت ابلاغ شده، زیرسازی محور شش کیلومتری موسوم به دره روستای حمزانلو به بش قارداش بود که برای این کار نیز یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار مصوب شد.
وی اضافه کرد: 500 میلیون ریال از این اعتبار از سوی استانداری خراسان شمالی و مابقی نیز از سوی شهرداری بجنورد تامین و کار نیز انجام شده است.
به گفته وی این محور نیز به دلیل موقعیت جغرافیایی از سوی مردم بخصوص ورزشکاران مورد استقبال قرار نگرفت و همچنان محور بجنورد- روستای خداقلی- بش قارداش مورد توجه آنان است.
وی دلیل تغییر جاده سلامت از روستای خداقلی به حمزانلو را جلوگیری از آنچه که تغییر کاربری احتمالی و مزاحمت برای باغداران حاشیه طرح عنوان شده بود، اعلام کرد.
کشمیری افزود: اکنون شهرداری بجنورد نیز همانند سایر دستگاه های اجرایی از لحاظ مالی با محدودیت های زیادی مواجه است و ساخت جاده سلامت نیز در شرایط فعلی امکانپذیر نیست مگر اینکه اعتبار لازم در اختیار شهرداری قرار گیرد.
استقبال 130 هزار نفر از مردم استان خراسان شمالی از برنامه پیاده روی عمومی اردیبهشت سال جاری در بجنورد، موجب شد تا کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان تصمیم به گذراندن مصوبه ای برای ایجاد جاده سلامت بگیرد. ک/3
2712/626
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن