تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815401595




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهدا روشنگر راه بشریت و انسانیت هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهدا روشنگر راه بشریت و انسانیت هستند مراغه - ایرنا - مسوول عقیدتی سیاسی پادگان امام رضا (ع) گفت : شهدا روشنگر راه بشریت و انسانیت در عصر کنونی هستند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مهدی پورمحمد روز دوشنبه در یادواره شهدای حوزه مقاومت بسیج ذوالفقار در مسجد جامع شهر خداجو افزود: شهدا شمع محفل بشریت بوده و روشنگری و ایثار و مقاومت آن ها در برابر استبداد و استکبار، راهنمای بزرگی برای همه آزادیخواهان جهان است.
وی اظهار کرد: اکنون پس از گذشت سی و پنج سال از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران آزموده تر و آبدیده تر از هر زمانی در راه اعتلای نظام اسلامی و اقتدار روزافزون آن تلاش و همت می کنند.
مسوول عقیدتی سیاسی پادگان امام رضا (ع) ادامه داد : با توجه به هجمه های نظام های استکباری علیه نظام اسلامی، مراقبت و هوشیاری انقلابی و ایمان راسخ به آرمان های اسلامی و انقلابی در این عرصه پرتلاطم همچنان احساس می شود.
حجت الاسلام پورمحمد یادآوری کرد: حضور پرشور و غرورآفرین ملت آگاه کشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن نشانگر پیوند محکم و ناگسستنی ملت و نظام اسلامی و ولایت در برابر اختلاف افکنی دشمنان بود.
وی گفت: حضور پرخروش ملت در این روز، در واقع تجلی عزم راسخ ملت ایران در برابر زیاده خواهی و ظلم ستیزی ایادی استکبار و دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب بود.
حجت الاسلام پورمحمد خاطرنشان کرد: دشمنان این نظام و انقلاب باید بدانند که ملت ایران همان ملتی است که در سال 57، با رهنمودهای پیامبرگونه معمار کبیر انقلاب و سلاح ایمان و اعتقاد، این انقلاب را به پیروزی رساندند.
یادواره 18 شهید حوزه مقاومت بسیج ذوالفقار به مناسبت فرا رسیدن سالروز قیام 29 بهمن در مسجد جامع شهد خداجو برگزار شد.
همزمان با این یادواره، یادواره شهدای پایگاه های شهید خیری روستای بلوک آباد، شهید عظیمی روستای کرمجوان، شهید درخشی و شهید محمدنسل روستای چبینلو حوزه ذوالفقار مراغه در مسجد جامع شهر خداجو برگزار شد.
7485/590/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن