تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818825005




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک خلبان: گزینه روی میز ملت ایران ادامه راه شهداست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک خلبان: گزینه روی میز ملت ایران ادامه راه شهداست بیرجند - ایرنا - فرمانده پایگاه هوایی سرلشکر خلبان شهید حسینی بیرجند گفت: گزینه روی میز ملت ایران ادامه راه شهدا و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.


سرهنگ خلبان ˈحمید مصطفویˈ روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: گزینه روی میز مسوولان آمریکایی برای تهدید نظامی علیه ایران که هر از چند گاهی مطرح می شود گزینه کاغذی است.
وی گفت: ملت ایران امتحان خود را به خوبی پس دادند و می دانند که ابرقدرتها هر زمانی که در مذاکرات کم می آورند می گویند فلان گزینه روی میز است لذا مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی دنداشکنی به دشمنان خواهند داد.
وی ادامه داد: دشمنان از قدرت ایمان مردم ایران می هراسند و همین باعث شده تاکنون نتوانند نگاهی سوء به حریم کشور ما داشته باشند.
این خلبان افزود: وجود امنیت امروز کشور ما مدیون خون شهدا و ایستادگی و رشادت کسانی است که با امام راحل (ره) همراه شدند و به اهداف ایشان ایمان داشتند.
وی با تاکید بر اینکه همه ما به شهدا مدیونیم و باید راهشان را ادامه دهیم یادآور شد: ما باید پای آرمانهای شهدا و انقلاب بایستم و جان خود را فدا کنیم.
وی بر توجه به رهنمودها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع کارکنان نیروی هوایی در 19 بهمن ماه تاکید کرد و گفت: امسال با توجه به تحریمها و تهدیدهای دشمن و بدخواهان نظام باید پرشورتر از سالهای گذشته در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنیم.
سرهنگ خلبان مصطفوی از 22 بهمن به عنوان نماد اقتدار کشور ایران اسلامی یاد کرد و افزود: سالها بود که سردمداران رژیم پهلوی و ابرقدرتها به ایران به عنوان اتاق خلوتشان نگاه می کردند و برای سرمایه های ما دندان تیز کرده بودند اما با پیروزی انقلاب استقلال و آزادی را بدست آوردیم.
وی با اشاره به اینکه 22 بهمن برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی است گفت: ندای اسلامخواهی و عدالت طلبی ملت ایران در پیروزی انقلاب، الگویی برای سایر کشورها شده است665/110
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن