تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818813065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف اصلی داماش ماندن در لیگ برتر است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان نظر محمدی:
هدف اصلی داماش ماندن در لیگ برتر است
اهواز - خبرگزاری مهر: سرمربی داماش گیلان گفت: هدف اصلی داماش در این شرایط تنها ماندن در لیگ برتر باشگاه های کشور است.



به گزارش خبرنگار مهر، علی نظر محمدی عصر امروز یکشنبه در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار کرد: بازی خوب و جانداری را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم ولی ما سعی کردیم با توجه به شناخت خوبی که از حریف داشتیم با برنامه وارد این میدان شویم و تا اندازه ای نیز تدابیر ما جواب مثبت داد.

وی افزود: تیم استقلال نیز در این بازی خوب و جنگنده و جوانمردانه کار کرد ولی بازیکنان ما نیز در این بازی برای کسب امتیاز از جان و دل مایه گذاشتند.

سرمربی تیم داماش گیلان ادامه داد: هدف اصلی داماش در این شرایط بقا در لیگ برتر است و بر این اساس سعی کردیم در بازی های آخر به راحتی امتیازی را از دست ندهیم.

وی بیان کرد: تیم ما اگر چه در این بازی مستحق کسب سه امتیاز بود ولی با این وجود کسب یک امتیاز هم در خانه حریف برای ما مطلوب است.

نظر محمدی اظهار کرد: باشگاه داماش تاکنون از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم دریغ نکرده است ولی متاسفانه مسئولان استان به تیم ما کم لطفی کردند.

وی در خصوص تعطیلات لیگ برتر گفت: تعطیلات لیگ اگر چه لیگ را فرسایشی می کند و برای بازیکنان مناسب نیست ولی وظیفه ما این است که در طول سال همیشه با تیم ملی همکاری کنیم.

سرمربی تیم داماش گیلان با بیان اینکه خوزستان مستحق داشتن یک نماینده در جام باشگاه های آسیا است، گفت: امیدواریم همانگونه که تیم تراکتورسازی برای آذربایجان یک سهمیه را کسب کرد تیم فولاد خوزستان نیز بتواند برای خوزستان سهمیه کسب کند زیرا حق خوزستان است که نماینده ای در باشگاه های آسیا داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته بیست و هفتم لیگ برتر باشگاه های کشور، استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای داماش گیلان بود که تیم آبی‌ وش میزبان با گل دقایق پایانی کولیبالی از شکست خانگی برابر حریف گیلانی فرار کرد. موسی کولیبالی (85) برای استقلال صنعتی و امین متوسل‌زاده (70) برای داماش در این بازی گل زدند.


۱۳۹۲/۱۱/۲۷ - ۱۹:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن