تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801627072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقصود لو: با اقتدار فاتح این دوره از رقابت‌های لیگ برتر شدیم/تیم گرگان تنها رقیب اصلی ما بود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
مقصود لو: با اقتدار فاتح این دوره از رقابت‌های لیگ برتر شدیم/تیم گرگان تنها رقیب اصلی ما بود
سرمربی تیم کبدی استاندارد گفت: این دوره از رقابت‌های لیگ برتر کبدی استاندارد از سطح کیفی بالایی برخوردار بود و فدراسیون کبدی با برنامه ریزی دقیق به خوبی توانست این مسابقات را برگزار کند.
 عبد الحمید‌ مقصود لو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص این دوره از رقابت‌های لیگ برتر کبدی استاندارد گفت: این مسابقات هشتمین دوره از سری مسابقات لیگ برتر کبدی ایران بود که به میزبانی شهرستان آذربایجان شرقی و باشگاه شهرداری تبریز انجام شد و ما در این از مسابقات شاهد پیشرفت چشمگیر بازیکنان، مربیان و داوران بودیم.
 
 سرمربی تیم شهرداری افزود: با گذشت زمان مسابقات در روندی رو به رشد گام نهاده و رقابت نزدیک در بین تیم‌ها باعث شده تا انگیزه در میان تمامی کبدی کاران  ایجاد شده و بسیار حرفه‌ای این ورزش را دنبال کنند.
 
 تیم شهرداری در این  مسابقات تمام حریفان خود را شکست داد و با کسب پیروزی و حداکثر امتیاز در مقام نخست مسابقات قرار گرفت و قهرمان سال 92  کبدی استاندارد ایران شد.
 
وی همچنین بیان داشت: تیم گرگان رقیب اصلی تیم ما  بود که در بازی مقابل آن تیم به نتیجه ی تساوی دست یافتیم و با همت و تلاش بازیکنان و عنایت خداوند با پیروزی که در سایر بازی‌ها بدست آوردیم توانستیم فاتح مسابقات  نشده و افتخاری دیگر بر افتخارات تیم شهرداری تبریز بیافزایم.
 
مقصود لو‌ در ادامه گفتگو  در خصوص  نحوه عملکرد فدراسیون گفت: فدراسیون کبدی با برنامه ریزی دقیق و  حساب شده و برگزاری منظم مسابقات لیگ در تمامی رشته‌های کبدی استاندارد، ساحلی و سالنی این انگیزه را در تمامی  تیم‌ها و اعضایشان ایجاد کرد که نهایت قدرت  و استعداد تلاش خود را کنند تا مسابقه‌ای در خور این برنامه ریزی ارائه دهند.
 
مقصود لو خاطر نشان کرد: برنامه ریزی مدبرانه فدراسیون برای برگزاری مسابقات زمان کافی را در اختیار تیم‌ها قرارداد تا بتوانند در مدت کافی تمرین کرده و خود را برای حضور در مسابقات آماده کنند، درایت فدراسیون در این زمینه ستودنی است و جای هیچ گونه اعتراضی را باقی نمی‌گذارد.

وی گفت: اینگونه عملکرد فدراسیون موجب شد تا ما شاهد شکوفایی استعداد‌های تازه‌ای در ورزش کبدی کشورمان باشیم و جوانان با استعداد که از پتانسیل بالایی برخوردارند را به جامعه‌ی کبدی ایران معرفی کنیم.

مقصو‌دلو تصریح کرد: ورزشکاران ایرانی در زمینه‌ی ورزش کبدی از استعداد بالایی برخوردارند و هر ساله توانسته‌اند مدال‌های خوش رنگی را در سطح بین‌المللی برای ایران به ارمغان آورند و باعث درخشیدن نام ایران در بین سایر کشورهای رقیب شوند، خوب است که مسئولین از این استعداد‌ها حمایت کرده  و با پشتیبانی خود از آنها گامی دیگر در پیشرفت ورزش ایران بردارند.

سرمربی‌ شهرداری تبریز افزود: ما بازی‌های آسیایی کره جنوبی در پیش رو داریم که از شهریور ماه 93 آغاز خواهد شد و این بازی‌ها از حساسیت بالایی برخوردار است و کبدی کاران ایرانی  باید در این دوره از رقابت‌ها نتایج مطلوبی را کسب کنند و با دستی پر به کشورشان برگردند.

مقصود لو در پایان گفتگو افزود: فدراسیون با تمام مشکلات وفشار‌های مالی که دارد به خوبی از تیم‌های کبدی حمایت کرده و باعث تغییر روبه رو شد این ورزش شده است .

امیدواریم که وزارت ورزش و مسئولان نیز این رشته‌ی ورزشی ورزشکا‌رانش را که سرشار از استعداد هستند مورد حمایت خود قرار دهند و انگیزه لازم را هم از لحاظ مادی و هم معنوی در بین کبدی کاران ایجاد کنند تا جوانان مستعد کبدی کار در زمینه‌های داخلی و خارجی باعث درخشش ورزش ایران شوند و پرچم ایران را در نقاط مختلف جهان به اهتزار‌ در‌آورند.

انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن