تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818830366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدفمان قهرمانی در لیگ برتر هندبال است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین حبیبی در گفتگو با مهر:
هدفمان قهرمانی در لیگ برتر هندبال است
قزوین– خبرگزاری مهر : سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج مشهد گفت: در طول این فصل تمرینات سختی را انجام داده ایم و برای قهرمانی در لیگ برتر هندبال می جنگیم.



علیرضا حبیبی ، سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج مشهد پس از پیروزی مقابل تیم هندبال کاسپین قزوین در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص بازی تیمش در این دیدار اظهار داشت: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم هر چند تیم ما در جدول رده بندی مسابقات بسیار بالاتر از کاسپین قرار دارد اما امروز شما دیدید که ما در نیمه دوم مقابل کاسپین به مشکل برخوردیم و تیم حریف در نیمه دوم توانست با اختلاف دو گل ما را شکست دهد.

وی افزود : همان طور که می دانید مسابقات لیگ برتر امسال به علت بازی های تیم ملی در مسابقات آسیایی چهار  ماه تعطیل شد و این مسئله باعث شد تیم ما کمی از شرایط مسابقه خارج شود هرچند که در طول این چهار ماه تمرین کردیم و بازی های دوستانه ای را نیز در تهران انجام دادیم؛ اما امروز در شرایط خوبی قرار نداشتیم و همین موضوع باعث شد که نتوانیم با اختلاف بیش از 10 گل کاسپین را ببریم.

حبیبی با اشاره به پتانسیل های هندبال قزوین گفت: هندبال قزوین در این سال ها و به خصوص در رده پایه پیشرفت زیادی کرده است و شما می بینید که رده های پایه تیم های قزوین در سال های اخیر مقام های زیادی کسب کرده است.

علیرضا حبیبی در خصوص این که چرا قصد نداشتید برای این بازی به قزوین بیایید گفت: ما شنیده بودیم کاسپین قزوین مشکلات بسیاری دارد و حتی می خواهد از حضور در لیگ برتر انصراف دهد؛ اما این اتفاق نیفتاد و ما هم به قزوین آمدیم و با کاسپین بازی کردیم.

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج مشهد هدف تیمش را در لیگ برتر امسال قهرمانی در لیگ برتر دانست و گفت: در طول این فصل تمرینات سختی را انجام داده ایم و برای قهرمانی در لیگ برتر هندبال می جنگیم، هرچند که حریفان بسیار سختی را نیز پیش رو داریم. در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر هندبال برتر باشگاه های کشور عصر جمعه تیم های هندبال کاسپین قزوین و ثامن الحجج مشهد در سالن شهید بابایی قزوین به دیدار هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه 27 بر 20 به سود تیم مشهدی پایان یافت.


۱۳۹۲/۱۱/۲۶ - ۰۸:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن