تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801774080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیرخانه همکاری های بین المللی شهرداری ها در وزارت کشور تشکیل می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دبیرخانه همکاری های بین المللی شهرداری ها در وزارت کشور تشکیل می شود کیش- ایرنا- رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: دبیرخانه همکاری های بین المللی شهرداری ها در وزارت کشور تشکیل می شود.


به گزارش ایرنا، مهران شیراوند روز یکشنبه در چهارمین همایش شهر ایده آل در مرکز همایش های بین المللی کیش افزود: با تشکیل این دبیرخانه، امور مربوط به عقد تفاهم نامه شهرداری های کشور با شهرداران سایر شهرهای دنیا از جمله در زمینه عقد خواهرخواندگی ، نظام مند می شود.
رایزن سابق فرهنگی ایران در کشور ارمنستان ، اظهار کرد:سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای برگزاری هفته های فرهنگی ایران در خارج از کشور آمادگی دارد.
شیراوند ،خطاب به شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی گردآمده از سراسر کشور در این نشست گفت: شهرداری های سراسر کشور می توانند هفته فرهنگی شهر خود را در سایر کشورها برگزار و تاریخ و هنر منطقه فعالیتشان را به مردم دیگر نقاط جهان معرفی کنند.
وی که با موضوع ˈنقش دیپلماسی فرهنگی در توسعه شهریˈ سخن می گفت، همچنین پیشنهاد کرد که شهرداری های مختلف با هدف تقویت دیپلماسی فرهنگی نسبت به برپایی کارگاه های بین المللی فیلم، جشنواره های موسیقی و تجسمی و مسابقات ورزشی در سطح بین المللی اقدام کنند.
وی با اشاره به فعالیت 86 وابسته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج کشور گفت:دیپلماسی فرهنگی موجب تقویت روابط و شکل گیری پیمان های طولانی می شود و محیطی با ثبات برای بازار سرمایه و جذب توریسم ایجاد و از بحران ها جلوگیری می کند.
رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ، حمایت شهرداری ها از مدارس فارسی زبان خارج کشور را گامی موثر در دیپلماسی فرهنگی برشمرد و از اقدام شهردار شیراز در ارتباط با مدرسه فارسی زبان در کشور ارمنستان تجلیل کرد.
شیراوند ، همچنین به شهرداران و شوراهای اسلامی پیشنهاد کرد که ضمن برپایی نمایشگاه دستاوردهای شهری، از سفرای کشورهای خارجی برای بازدید از این نمایشگاه ها دعوت کنند تا به افزایش مناسبات فرهنگی دوجانبه منجر شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد:مقوله نورپردازی در شهرها برای توسعه گردشگری و بهره گیری از عناصر ایرانی در طراحی شهری بسیار حائز اهمیت است.
شیراوند افزود:متاسفانه به مقوله نورپردازی در داخل کشور کمتر توجه شده است و اگر در این زمینه کاری صورت گرفته محدود به ساختمان های بخش خصوصی است و جنبه فراگیر ندارد حال آن که می توان از این امر برای تقویت منظر شهری و توسعه گردشگری بهره گرفت.
رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهری و روستایی با پیشنهاد به شهرداران سراسر کشور در زمینه برپایی مسابقات بین المللی گفت: رویکرد وزیر کشور ، توسعه محور و فرهنگی است و به همین سبب این گونه حرکت ها مورد حمایت خواهد بود.
چهارمین همایش شهر ایده آل روز یکشنبه در مرکز همایش های بین المللی کیش آغاز به کار کرد.
بنا بر اعلام برگزار کنندگان این همایش، حدود 180 شهردار، 230 عضو شورای شهر، 170 کارشناس و مدیر حوزه فضای سبز و پارک های شهرداری ها و حدود 100 نفر از استانداری ها و شرکت های مادر تخصصی عمران و نوسازی شهرهای جدید از سراسر کشور در این گردهمایی حضور یافته اند.
ارائه مقالات دست اندرکاران مدیریت شهری در قالب سخنرانی و برگزاری کارگاه های آموزشی استادان برتر داخلی و خارجی در حوزه مدیریت شهری از جمله برنامه های این همایش دو روزه است.
نشست تخصصی مدیران عامل سازمان های پارک ها و فضای سبز کل کشور با هدف تبادل اطلاعات و افزایش هم افزایی بین سازمان ها از برنامه های جنبی این همایش اعلام شده است.
همچنین چهارمین نمایشگاه شهر ایده آل شامگاه شنبه در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش گشایش یافت. این نمایشگاه تا روز سه شنبه 29 بهمن پذیرای بازدیدکنندگان است.ک/2
2026 /679
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن