تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803150411




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بصیرت و شناخت از مسائل اصلی نظام و کشور امری ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه: بصیرت و شناخت از مسائل اصلی نظام و کشور امری ضروری است تهران- ایرنا- معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه گفت:در فضای سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی ایران، شناخت و بصیرت از مسائل اصلی نظام و کشور یک شرط برای تعالی و تربیت دینی مومنان بویژه بسیجیان است.


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سردار سرتیپ پاسدارˈ محمد حسین سپهرˈ روز یکشنبه در همایش تربیت و تعالی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج کارمندان، وزارتخانه ها وادارات، یکی از نیازهای اصلی در بسیج را داشتن بصیرت نافذ عنوان کرد و افزود: در طول تاریخ بشر، بیشترین ضرباتی را که خوردیم از بی بصیرتی و کم بصیرتی بوده است.
سپهر، نقش بصیرت را در شکل گیری انقلاب اسلامی موثر دانست و گفت: امام راحل برای براندازی نظام پهلوی نیاز به بصیرت نافذ مردم متدین ایران داشتند و به خوبی توانستند در برابر زیاده خواهی های رژیم ستمشاهی قیام کنند.
وی با بیان این که امام (ره) مخالف مبارزه مسلحانه و قهرآمیز بود، اظهارداشت: امام خمینی (ره) معتقد بود مردم باید بصیرت و شناخت خود را از مسائل سیاسی، دینی و اجتماعی بالا ببرند، دوست و دشمن خود را بشناسند و جبهه حق را از باطل به خوبی تشخیص دهند.
سردار سپهر افزود: در 35 سال گذشته آنچه کشور ما را در برابر تهدیدات و تهاجمات استکبار حفظ کرد ، بصیرت نخبگان، خواص و مردم بوده و قطعا پیروزی ما در جنگ تحمیلی و 8 سال دفاع مقدس مرهون بصیرت و شعور سیاسی مردم ایران بوده است.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب فردی است که وزیر خارجه اسبق آمریکا درباره ایشان می گوید که ما 10 سال تدبیر وتلاش کردیم که طرح راهبردی علیه انقلاب و جمهوری اسلامی پیاده کنیم ولی رهبر ایران با یک ساعت سخنرانی تمام سیستم را به هم زد که این نشان از بصیرت و شجاعت رهبری است.
سردار سپهر با بیان این که روسای جمهوری کشورهای مختلف، پادشاهان و رهبران بزرگ دنیا امروز با بحران مقبولیت روبرو هستند، افزود: این درحالی است که مقبولیت جمهوری اسلامی میلیونها نفری هستند که پای این انقلاب ایستاده و از آن دفاع می کنند.
وی از انقلاب اسلامی ایران به عنوان تنها انقلابی یاد کرد که توانست پرچم دین، بصیرت دینی و سیاسی را در جهان به اهتزاز در آورد و موجب غافلگیری دنیا شود.
سردارسپهر گفت: کاری که امام خمینی (ره) در پیدایش انقلاب اسلامی کرد، فقط برانگیختگی در جهان اسلام نبود، بلکه دنیای دین باوران را نیز برانگخیت زیرا امام خمینی(ره) به خوبی توانستند معنویت و دین باوری را در بین کشورهای مختلف برانگیزند.
وی تصریح کرد: فرهنگ انقلاب اسلامی ایران به خوبی توانست بصیرت دینی و سیاسی را در میان ملت های مسلمان منطقه توسعه دهد و امروزه انقلاب اسلامی در قلبها بسیاری از مردم کشورها بویژه جوانان عرب نظیر الجزایر، تونس، مغرب، سوریه و... جای دارد.
وی با اشاره به این که امروز بسیج ما نیز سهم قابل توجهی در اثبات مقبولیت نظام دارد، گفت: دشمن نگران است که بعد از گذشت 35 سال از انقلاب، مردم ایران همچنان شعارهای سال 42 را سر می دهند و نسل دوم و سوم انقلاب به دلیل فهم بالای دینی و بصیرت نافذ خود راه نسل اول را ادامه می دهند.
سپهر تصریح کرد: امروزه حضور بسیج یکی از راهبردهای بزرگ برای رهبری و شهداست و حضور بسیجیان در صحنه های دفاع از انقلاب، پمپاژ کردن اکسیژن برای تداوم حیات این انقلاب است.
وی دفاع از انقلاب اسلامی، تداوم حیات انقلاب و نفی تجاوز استکبار به کشور را از دستاوردهای بسیج عنوان کرد و گفت: استکبار جهانی در رأس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی برای نابودی انقلاب اسلامی 3 راهبرد وبرنامه مشخص دارد.
سردار سپهر، سقوط جمهوری اسلامی و سرنگونی نظام ایران را یکی از راهبردهای استکبار عنوان کرد و گفت: اگر امروز آمریکا می گوید که تمام گزینه ها روی میز است، شوخی نمی کند اما اقتدار و قدرت دفاعی نیروهای مسلح ایران با تمام قوا آماده هرگونه تهاجمات و تهدیدات استکباری است و این شعار نیست.
وی گفت: امروز قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح و سپاه پاسداران به قدری بالاست که اگر استکبار، خطای راهبردی در تهاجم سخت علیه ایران داشته باشد، طی مدت پنج دقیقه اول پشیمان خواهد شد.
سردار سپهر با بیان این که امروز ایران یکی از قدرت های مطرح غرب آسیا است، خاطرنشان کرد: حمایت مردم از نیروهای مسلح و پایان ناپذیری آن یکی از ویژگی های جمهوری اسلامی است.
وی با بیان این که جمهوری اسلامی ایران تنها نظامی است که نیروهای مسلح آن پایان ناپذیر هستند، گفت: این پایان ناپذیری نیروهای مسلح ایران، بزرگترین قدرت بازدارندگی نظام ما در برابر تهدیدات محسوب می شود.
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: ارتش آمریکا با 250 میلیون نفر جمعیت، سربازان خود را از کشورهای آسیایی و آفریقایی و سایر ملت های دیگر جذب می کند و این به آن دلیل است که ارتش آمریکا پایان پذیر است و مردم این کشور حمایت های لازم را از ارتش آمریکا نشان نمی دهند. سپهر، نفوذ تفکرات بسیجی در کشورهای منطقه از جمله سوریه و لبنان را از مهمترین دستاوردهای بسیج عنوان کرد و ادامه داد: تفکرات بسیجی سبب شد که مردم لبنان در جنگ 33 روزه مقاومت و ایستادگی کنند و پیروز میدان شوند،ضمن این که همین تفکرات بسیجی وانتقال آن به مردم سوریه باعث شد تا 25 کشور عربی وغربی در خاک سوریه به ذلت بنشینند
وی با بیان این که تفکر بسیجی، آمریکایی ها را از عراق اخراج کرد، گفت: آمریکا در آن زمان با 3/1 تریلیارد دلار خسارت از خاک عراق خارج شد و امروز حکومت شیعه حاکم بر عراق، نتیجه تفکرات بسیجی است که از ایران الهام گرفته اند.
وی با بیان این که جمهوری اسلامی در برابر هر گونه رفتار دشمنان، پیش بینی های هوشمندانه ای در نظر گرفته است، خاطرنشان کرد: اقتصاد کشور علیرغم تحریم ها و مشکلات به ظرفیت های خوبی دست یافته است.
سپهر، ظرفیت اقتصادی کشور را ظرفیتی هزار میلیارد دلاری عنوان کرد و گفت: ظرفیت تولید ناخالص داخلی باوجود مشکلات و تحریم ها در رده هجدهمین کشورهای قدرتمند اقتصادی جهان و چهارمین قدرت اقتصادی دنیای اسلام است.
وی اظهار داشت: امروز هوشمندی سربازان امنیت و اطلاعات ما در کشور به جایگاهی خوبی رسیده است و قدرت نرم ما می تواند ارتش های متجاوز را از پای در آورد.
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چهارمین قدرت سایبری دنیا را در اختیار دارد.
سپهر در ادامه یکی از منابع اقتدار جمهوری اسلامی را اقتدار ولایت فقیه عنوان کرد و گفت: ظلم ناپذیری یکی از منابع قدرت جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود که خوشبختانه شاهد وجود این مولفه در بسیج هستیم.
وی یکی دیگر از اهداف استکبار در قبال ایران در عرصه جهانی را تغییر رفتار نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: استکبار تلاش دارد اصول، ارزشها و اعتقادات اسلامی ملت ایران را متزلزل کند که ملت و نیروی مقاومت بسیج باید با وحدت و یکپارچگی و اطاعت از ولایت فقیه، این توطئه ها را خنثی کند.
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در ادامه بر لزوم تقویت بصیرت مردم ایران، مقابله با شبیخون فرهنگی و جنگ نرم، پرهیز از مصرف گرایی و مقابله با جنگ اقتصادی تأکید کرد و گفت: کمک به رشد علم و مهارت افزایی باید در دستور کار قرار گیرد.
سپهر گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در بخش هسته ای، نانو، پزشکی، تولید ماهواره ها و تجهیزات نظامی و مخابراتی به جایگاه دوم تا ششم دست یافته است و لذا بر این اساس یکی از وظایف مهم بسیج تولید علم بیش از گذشته است.
اجتمام**م.د**1478
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن