تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه سپر آتش (جهنم) است. «يعنى بواسطه روزه گرفتن انسان از آتش جهنم در امان خواهد بود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803213055




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایثار و شهادت؛ گزینه های اصلی ایران/ تهدید نظامی غرب علیه کشورمان مضحک است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران حجت الاسلام شهیدی محلاتی:
ایثار و شهادت؛ گزینه های اصلی ایران/ تهدید نظامی غرب علیه کشورمان مضحک است
ورامین - خبرگزاری مهر: نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه ایثار و شهادت گزینه های اصلی ایران است، گفت: تهدید نظامی غرب علیه کشورمان مضحک است.



به گزارش خبرنگار مهر، راهپیمایی 22 بهمن از ساعات اولیه صبح امروز با شکوه خاصی در شهرستان ورامین برگزار شد. در این مراسم مسئولان و امت شهید پرور این شهرستان حضوری بی نظیر داشتند و شعارهایی را علیه استکبار جهانی و دشمنان سر دادند. پس از اجتماع خیل عظیم راهپیمایان در زمین چمن کارخانه قند ورامین و با حضور حضرت آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در ورامین، محسن خوانساری فرماندار این شهرستان و جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان های استان تهران طی سخنانی ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم و همکاری کمیته های 18 ستاد دهه فجر به حجت‌الاسلام‌ سیّدمحمّدعلی شهیدی محلاتی نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد شهید خیر مقدم گفت. حجت الاسلام محمودی طی سخنانی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران مردمی ترین نظام در جهان بود که تحول عظیمی را در دنیا به وجود آورد و نظام شاهنشاهی را با پشتوانه مردمی به زیر کشید و انقلاب اسلامی ایران تغییرات اساسی در همه ابعاد به وجود آورد و ثابت کرد که دارای هویت مستقل اسلامی بوده و از دیگر انقلاب ها متمایز است. رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران با اشاره به مصادره و عدم پیروزی انقلاب هایی نظیر انقلاب کشور مصر به دلیل عدم وجود رهبری قدرتمندانه افزود: اگر هوشمندی و رهبری امام نبود قطعا انقلاب ایران نیز دچار مشکل انقلاب فعلی مصر می سد. وی ادامه داد: اسلام هدف اصلی همه انبیا، اولیا و اوصیا الهی بوده و همه آمدند تا اسلام را محقق کنند اما برای محقق کردن آن باید ابزارش را در اختیار داشته باشند که حکومت اسلامی است. محمودی تأکید کرد: انقلاب عظیم اسلامی در 22 بهمن‌ماه وارد سی و شش سالگی می ‌شود که این انقلاب، عظیم ‌ترین رخداد اسلامی بعد از غیبت امام عصر(عج) است و از آن می ‌توان به عنوان بزرگ ‌ترین معجزه تاریخ معاصر نام برد که به هیچ وجه با محاسبات مادی قابل تصور نیست.
 
امام جمعه موقت ورامین یادآور شد: امام خمینی(ره) با رهبری حکیمانه خود و با حمایت همه جانبه ملت سرافراز ایران، ضمن احیا اسلام، نور امید و زندگی را به ملت های مسلمان در سراسر جهان بخشید و این انقلاب منشا و سر چشمه بسیاری از حرکت های مردمی و انقلابی در عالم شد.
 
محمودی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما مقدمه و پیش قراول حکومت جهانی امام زمان (عج) است، یادآور شد: انقلاب اسلامی ما نقطه عطفی در جهان و منشأ تحولات بسیاری در عالم شد و بسیاری از محاسبات را بر هم زد.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عنوان کرد: هر چند منکران نمی توانند این قدرت‌نمایی خداوند و زمینه‌های پیروزی انقلاب را باور کنند اما انقلاب اسلامی طی 35سال گذشته به دنیا ثابت کرد که می‌توان منهای قدرت‌های استکباری، زر و زور به‌عنوان نماد استقامت و سربلندی در دنیای امروز حرف برای گفتن داشت.
 
وی مهمترین دلیل دشمنی دنیای استکبار با ایران را ترس از بیداری ملتها و احیا اسلام دانست و افزود: امروز اسلام عنوان یک تفکر بنیادین جهت رهایی ملت ها از زیر یوغ استکبار و استبداد مطرح است و پس از انقلاب اسلامی ایران توجه به دین در دنیا بیشتر شد به صورتی که هم اکنون گرایش و تمایل مردم جهان به اسلام دارای رشد چشم گیری است.
 
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: عزت و عظمت کشور و ملت ایران در پرتو پیروی از اسلام ناب محمدی و اقتدا به سیره اهل بیت است و اگر امروز عزت و عظمت داریم و ایران اسلامی از چنین موقعیت سیاسی و مردمی برخوردار است به برکت اسلام ناب محمدی و پیروی از امام و الگو گرفتن از راه و رسم شهداست.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی ورامین متذکر شد: انقلاب اسلامی ایران توانست با کسب دستاوردهای عظیم ملی در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و نظامی تحول شگرف بین‌المللی و منطقه‌ای پدید‌آورد و با رسوخ در اعماق قلب مسلمانان محروم و مستضعف جهان، ام‌القری ایران را در جهان اسلام تثبیت کند.
 
این مسئول گفت: هیچگاه نباید فرهنگ اسلامی و انقلابی ملت ایران از یاد برده شود زیرا دشمن این فرهنگ و هنر ارزشی را هدف قرار داده و از مسئولان و مدیران کشور انتظار می رود با تمام وجود پاسدار فرهنگ و هنر ارزشی و انقلابی باشند.
غرب قادر به درک گزینه های قدرت انقلاب اسلامی نیست در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام‌ سیّدمحمّدعلی شهیدی محلاتی نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد شهید که در جمع راهپیمایان 22 بهمن ورامین سخن می گفت، اظهار داشت: برای من افتخار است که در میان افرادی صحبت می کنم که 15 خرداد 42 کفن پوشیده و از ولایت دفاع کردند.

وی ادامه داد: همه پیامبران الهی برای هدایت مردم آمدند تا آنها را از زیر بار ظلم نجات دهند، روزهای استثنایی و ایام الله در 1400 سال تاریخ اسلام نیز فراوان است، انقلاب اسلامی که در 22 بهمن به پیروزی رسید امام فرمود 22 بهمن یوم الله است. این مسئول اظهار داشت: امروز گرامیداشت یوم الله با حضور گسترده مردم در صحنه و انتقال فرهنگ 22 بهمن به نسل های آینده میسر است، از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران در روز 22 بهمن 57 تا کنون، توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی ادامه دارد، گروهکهای منافقین، جنگ تحمیلی و فتنه و ... علیه این انقلاب به راه انداختند، ما درجنگ تنها بودیم اما با تکیه بر قدرت الهی پیروز شدیم.

معاون رئیس جمهور با بیان سه عامل تداوم و استحکام و پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد: عامل اول نقش رهبری در انقلاب اسلامی بود، امام در برابر تمام این توطئه ها با قدرت ایستادند، ترور کردند امام(ره) ایستاد، تحریم کردند امام فرمود از شما ممنونیم که با تحریم ما را مجبور کردید روی پای خودمان بایستیم، بعد از امام هم رهبر معظم انقلاب در تمام این سالها ادامه دهنده همان راه هستند. وی عامل دوم را حضور مردم در صحنه دانست و ادامه داد: تاکنون هر جا که لازم بوده مردم عزیز ما در صحنه حاضر شدند و فداکاری کردند، اگر همه دنیا هم دست به دست هم بدهند تا زمانی که مردم ما در صحنه هستند شکست نخواهیم خورد، ما را تهدید می کنند، می گویند همه گزینه ها روی میز است خوب ما هم گزینه داریم، گزینه های ما ایثار و شهادت هستند، ما عاشورایی هستیم.

این مسئول با مضحک خواندن تهدید نظامی غرب علیه کشورمان گفت: 8 سال بر سر این مردم بمب ریختید سالیان سال تحریم کردید اما مردم لحظه ای تردید نکردند، حال بعد از تفاهم نامه می گویید گزینه نظامی هنوز روی میز است، خوب ما هم می گوییم گزینه امام حسین(ع) روی میز است.

وی عامل سوم را اعتقادات مذهبی مردم دانست و گفت: انقلاب ما یک انقلاب عقیدتی بود، اینها هنوز درک نکردند امام حسین(ع) یعنی چه، ایثار یعنی چه، اینها نمی فهمند چرا یک نوجوان 13 ساله بمب به خود بسته و زیر تانک می رود.

حجت الاسلام شهیدی محلاتی در پایان با تاکید بر پیروی از رهبری اظهار داشت: غرب قادر به درک گزینه های قدرت انقلاب اسلامی نیست، ملت ما با رهبری پیامبر گونه رهبری عزیز استوار و قدرتمند رو به جلو حرکت می کند و به امید خدا این امانت الهی را به دست صاحب اصلی اش مهدی آل محمد(عج) خواهد سپرد.


۱۳۹۲/۱۱/۲۲ - ۱۵:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن