تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802782955




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزینه اصلی روی میز ایران امروز در 22 بهمن برای جهانیان رونمایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همزمان با راهپیمایی های میلیونی مردم ایران / گزینه اصلی روی میز ایران امروز در 22 بهمن برای جهانیان رونمایی شد ارومیه - ایرنا - حضور پرشور ملت ایران در راهیمایی 22 بهمن امسال نشان داد پشتیبانی ملت ایران از نظام و دولت جمهوری اسلامی، گزینه ای قابل اتکا در مقابل گزینه های غربی هاست.


امروز مردم آذربایجان غربی همراه و همگام با مردم مومن و انقلابی دیگر نقاط کشور، نشان دادند که همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و هر چقدر غربی ها بر سیاست ˈچماق و هویجˈ خود پافشاری کنند، مردم ایران سیاست اقتدار و عزت را پیش رو خواهند گرفت.
مردم آذربایجان غربی با حضوری پرشور و باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز بار دیگر، بر آرمانهای مقدس و والای نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید و تمامی دشمنی ها علیه این نظام را محکوم کردند.
مشاهدات خبرنگاران ایرنا از سطح شهرهای استان به ویژه ارومیه نشان می دهد که خیل عظیمی از مردم همیشه در صحنه استان با لبیک به فرموده مقام معظم رهبری، حماسه ای زرین در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی خلق کرده و پایداری بر ارزشهای انقلاب را فریاد زدند.
مردم شهید پرور آذربایجان غربی در سی و پنجمین عید انقلاب همزمان با سراسر کشور با حضور در خیابان ها به رغم سرمای هوا، فضایی گرم و پرشوری از ایمان، اتحاد و همبستگی را به وجود آوردند.
در نگاه های مردم ارومیه اعم از زن و مرد ، کوچک و بزرگ که از ساعات اولیه بامداد در میدان ولایت فقیه ارومیه منتظر آغاز راهپیمایی بودند تنها یک هدف موج می زد و آن همبستگی و وحدت مردمی در اعتلای نظام اسلامی بود.
اجرای سرود دانش آموزی ، رهاکردن بادکنک های حامل پرچم جمهوری اسلامی به آسمان و حمل طولانی ترین پرچم جمهوری اسلامی ایران از جمله شاخصه های این راهپیمایی امروز ارومیه بود.
این راهپیمایی که باحضور حماسی هزاران نفر از مردم مسلمان و انقلابی شهرستان ارومیه اعم از شیعه و سنی همراه بود راهپیمایان با سردادن شعارهایی از قبیل ˈ آذربایجان جانباز انقلابدان آیریلمازˈ، ˈآذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی ˈ ، ˈبیز اولمیه حاضریخ خامنه ای سربازییخˈ، ˈمرگ بر آمریکاˈ ، ˈمرگ بر اسراییل ˈ، ˈالله اکبر الله اکبر جانم فدای رهبرˈ با آرمان های رهبر کبیر انقلاب ، رهبر معظم انقلاب و شهداتجدید میثاق کرده و بار دیگر عزم و اراده آهنین خود را در دفاع از نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند.
مسئولان آذربایجان غربی نیز در کنار مردم با سردادن شعارهای انقلابی انزجار خود از استکبار جهانی را به نمایش گذاشتند.
احمد فرضایی شهروند ارومیه ای که به همراه دوستان هم سن و سالش به راهپیمایی آمده و پرچم ایران را بر سر داشت به خبرنگار ایرنا گفت: انقلاب اسلامی مایه هراس سردمداران کفر جهانی است و ما به داشتن چنین انقلابی افتخار می کنیم و امروز نیز برای دفاع از آرمان های انقلاب و وفاداری به مقام معظم رهبری به راهپیمایی آمده ایم.
وی اضافه کرد: ما با پیروی از منویات رهبری، از مذاکره کنندگان هسته ای پشتیبانی می کنیم و سیاستی به نام چماق و هویج را هرگز نمی پذیریم.
بتول اللهیاری زن میانسال ارومیه ای نیز به خبرنگار ایرنا گفت: امروز همه آمده ایم تا عزت و اقتدار ایران را با تمام توان فریاد بزنیم و مشت های گره کرده خود را به سمت دشمنان بگیریم.
وی اظهار کرد: ما به آینده بسیار امیدوار هستیم و با تبلیغات سوء دشمنان، از این امیدواری کاسته نمی شود.
وی افزود: تمامی سردمداران غربی بدانند که ایران اسلامی، مقتدر و با عزت و افتخار در صحنه می ماند و حقوق خود را با هیچ وعده های توخالی عوض نمی کند.
گزارش از سیده فاطمه سجادی
8137/583
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن