تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819184438




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارکنان دستگاههای اجرایی ازمزایای مقاطع تحصیلی بالاتربرخوردارمی شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کارکنان دستگاههای اجرایی ازمزایای مقاطع تحصیلی بالاتربرخوردارمی شوند یاسوج - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارکنان دستگاه های اجرایی در طول دوران خدمت می تواند با دریافت گواهینامه نوع دوم، از مزایای دو مقطع تحصیلی بالاتر بهره مند شوند.


مجید محنایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نظام آموزش ویژه کارکنان دستگاه های اجرایی به منظور ارتقای کارایی و اثربخشی دستگاه ها به نحوی طراحی شده که ضمن متناسب ساختن دانش، مهارت و نگرش کارکنان با شغل مورد نظر انگیزه های لازم برای مشارکت مستمر در فرآیند آموزش آنان نیز تامین شود.
وی بیان کرد: در این طراحی ضمن ایجاد سیستم ارتقای کارکنان و رابطه آنان با مدیران، کارکنان می توانند از دوره های آموزشی ارایه شده استفاده و از حداقل سرانه ساعت آموزشی در سال برخوردار شوند.
محنایی با اشاره به اینکه این نظام آموزشی شامل همه کارکنان اعم از قرارداد کار معین، پیمانی و رسمی،می شود،اظهار کرد :در این سیستم کارکنان دارای مدرک دیپلم ، می توانند با طی یکهزار ساعت آموزش در مدت زمان پنج سال گواهینامه تخصصی دریافت کنند.
وی عنوان کرد: کارکنان دارای مدرک تحصیلی لیسانس نیز با گذراندن 800 ساعت آموزش در مدت زمان پنج سال، گواهینامه تخصصی پژوهشی سطح یک دریافت خواهند کرد.
محنایی ابراز داشت: کارکنان دارای مدرک کارشناسی ارشد نیز می توانند با گذراندن 600 ساعت دوره آموزشی در پنج سال، گواهینامه تخصصی پژوهشی سطح دو دریافت کنند.
وی، با متفاوت خواندن ساز و کار اعطای هر یک از این گواهینامه ها، افزود: کارکنان متقاضی دریافت گواهینامه تخصصی پژوهشی سطح یک علاوه بر گذراندن دوره آموزشی 800 ساعته، می بایست در آزمون جامع شرکت کرده و حد نصاب 60 درصد نمره آزمون را کسب کنند و یک طرح تحقیقی در زمینه شغل مورد تصدی را اجرایی کنند.
محنایی شرایط دریافت گواهینامه تخصصی پژوهشی سطح دو برای کارکنان با مدرک تحصیلی فوق لیسانس یا گواهینامه تخصصی پژوهشی سطح یک را اعلام کرد و گفت: شرکت در آزمون جامع و کسب حداقل 60 درصد امتیاز آزمون، تهیه و ارایه یک طرح تحقیقی علمی کاربردی، دفاع و تأیید در کمیته علمی از جمله شرایط دریافت گواهینامه در این بخش است.
وی ارایه حداقل دو خدمت برجسته نظیر پیشنهاد، ابتکار، تألیف یا ترجمه کتاب و مقاله و مستند سازی تجربیات به صورتی که منجر به افزایش بهره وری کار و بهبود عملکرد فردی و سازمانی شود را از سایر شرایط برای دریافت گواهینامه تخصصی سطح دو عنوان کرد.
محنایی تصریح کرد: برای دریافت گواهینامه مهارتی حداقل دو سوم آموزش ها باید در زمینه های شغلی باشد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: برای دریافت گواهینامه تخصصی و تخصصی پژوهشی سطح یک و دو ،سه چهارم آموزش ها نیز باید در زمینه آموزش های شغلی یا آموزش مدیران باشد.
671/7533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن