تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802917806




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکید بر محور قرار گرفتن فعالیتهای بین المللی جمعیت هلال احمر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اجتماعی > سایر حوزه ها
تاکید بر محور قرار گرفتن فعالیتهای بین المللی جمعیت هلال احمر
دبیرکل جمعیت هلال احمر با تاکید بر لزوم شاخصه محوری در فعالیتهای بین‌المللی هلال احمر، خاطر نشان کرد: انتظار ما از معاونت بین‌الملل این است که با توجه به داشتن نیروی برجسته و توانمند، در طرح تحول جمعیت به سایر کارگروه‌ها کمک کنند و به عنوان الگوی تحول برای سایر اجزا محسوب شوند.



به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سید احمد موسوی در بازدید از معاونت امور بین الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر با اشاره به نقش و جایگاه پر اهمیت فعالیتهای بین المللی در جمعیت، گفت: فعالیت های بین المللی از درجه اهمیت و ضریب امنیتی بالایی برخوردار است و به همین خاطر نیاز است که  به این موضوع توجه خاص صورت گیرد. وی افزود: خوشبختانه نیروهای امور بین الملل افرادی توانمند، فهیم و نخبه هستند که اقدامات حوزه بین الملل را خالصانه و به دور از هر پژواک پیش می برند. دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت: دو ویژگی منحصر بفرد جمعیت داوطلبانه و بین المللی بودن آن است که  این دو ویژگی باید در همه عرصه ها و فعالیتهای جمعیت پررنگ و برجسته باشد. وی به لزوم آینده نگری به ویژه در عرصه بین المللی اشاره و تصریح کرد: بدون آینده نگری موفقیت در هیچ زمینه ای حاصل نمی شود  و باید در نظر داشت در حال حاضر ما در جایگاه خوبی قرار گرفته ایم، اما این جایگاه با انتظارات ما فاصله زیادی  دارد. لزوم ارائه نظریه کارشناسی در حوزه بین الملل دبیر کل جمعیت هلال احمر خاطر نشان کرد: کارشناسی در امور بین الملل باید ارتقا پیدا کند و اقدامات ما نباید تنها در حد جمع آوری گزارش باشد و باید به مرحله  ای از توانمندی برسیم که  نظریه کارشناسی در حوزه بین الملل و حوادث ارائه دهیم. وی افزود: ما باید عرصه بین المللی را به طور دائم رصد کنیم و از کار کلیشه ای پرهیز داشته باشیم چرا که اگر از فرصتها درست استفاده نکنیم تبدیل به تهدید می شود. موسوی تصریح کرد: در واقع باید به موقع، موثر و با نیاز سنجی اصولی در عرصه های بین المللی وارد شویم، تا تامین کننده بخشی از نیازهای جامعه بین المللی باشیم. وی با اشاره به لزوم ارتقای توان همه کارشناسان موجود در این عرصه و حرفه ای سازی این افراد در زمینه های خاص، افزود: پست های کارشناسی بین الملل باید با ورود و آموزش افراد نخبه پر شود، چرا که این موضوع جزئی از سیاست جمعیت هلال احمر محسوب می شود و در واقع نقش مهمی نیز در اثر بخش کردن حضور ما در مجامع بین المللی ایفا می کند. دبیر کل جمعیت هلال احمر تصریح کرد: اعتقاد همیشگی من این بوده که ما در عرصه های بین المللی حضور داریم اما باید این حضور بیشتر شود. وی با تاکید بر اینکه معاونت امور بین الملل  باید مرکز هماهنگی همه تعاملات، ارتباطات و فعالیتهای بین المللی جمعیت باشد و موازی کاری ها در این زمینه حذف شود، افزود: برای تحقق این امر باید به فرآیند محور شدن هماهنگی ها نگاه ویژه ای داشت، تا نقش همه ارکان جمعیت در فعالیتها حفظ شود. موسوی با تاکید بر لزوم شاخصه محوری در فعالیتهای بین المللی، خاطر نشان کرد: انتظار ما از معاونت بین الملل این است که با توجه به داشتن نیروی برجسته و توانمند، در طرح تحول جمعیت به سایر کارگروه ها کمک کنند و به عنوان الگوی تحول برای سایر اجزا محسوب شوند. اولویت اجرایی کردن تفاهمنامه ها محمد شهاب الدین عراقی معاون امور بین الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر نیز در این دیدارارائه گزارشی از عملکرد سه سال گذشته این معاونت، به امضای ۲۵ یادداشت تفاهم با کشورهای و بخش های مختلف کمیته و فدراسیون اشاره کرد و افزود: تدوین برنامه راهبردی همکاری های بین المللی جمعیت نیز یکی از مهمترین فعالیت های انجام شده است که سال گذشته صورت گرفت. وی تصریح کرد: اجرایی کردن تفاهم نامه ها از مهم ترین برنامه های ما محسوب می شود که تلاش ویژه ای تا کنون از سوی نیروهای ما برای اجرای آن صورت گرفته است.


۱۳۹۲/۱۱/۲۷ - ۱۴:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن