تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818896932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخورد با خرده فروشان موادمخدر از اولویت های نیروی انتظامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برخورد با خرده فروشان موادمخدر از اولویت های نیروی انتظامی است یاسوج - ایرنا - فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شناسایی و برخورد جدی با خرده فروشان موادمخدر از اولویت های نیروی انتظامی این استان است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ غلامعباس غلامزاده روز یکشنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد افزود:پاکسازی حاشیه شهرها و مناطق آلوده به مواد مخدر از سایر اولویت های نیروی انتظامی در این بخش است.
وی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون دو تن و 940 کیلوگرم انواع مواد مخدر در جاده های مواصلاتی و مناطق آلوده شهرهای این استان کشف و ضبط شده است.
غلامزاده با اشاره به اینکه کشف این میزان مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل 23 درصد افرایش داشته، عنوان کرد:در این زمینه 50 باند تهیه، حمل و توزیع مواد مخدر نیز از سوی ماموران نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و متلاشی شدند.
وی ابراز داشت:173 خودروی تیزرو و مدل بالا نیز که سوداگران مرگ از آنها به عنوان وسیله حمل مواد مخدر استفاده می کردند توقیف شده است.
غلامزاده بدون اشاره به آمار تصادفات منجر به فوت سال گذشته در جاده های برون شهری و درون شهری کهگیلویه و بویراحمد، افزود: باوجود بارندگی های متعدد و افزایش تعداد خودروها امسال تصادفات منجر به فوت در این استان نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج درصد کاهش یافت.
وی نزاع های دسته جمعی و پیامدهای آن در سطح جامعه را مهم عنوان کرد و گفت: این موضوع در کهگیلویه وبویراحمد آمار قابل توجه ای را به خود اختصاص داده و نیروی انتظامی استان با بررسی علل و عوامل این موضوع تحقیقات علمی مناسبی را انجام داده است.
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد برگزاری همایش علل و عوامل نزاع دسته جمعی در این استان را از اقدامات نیروی انتظامی برای مقابله با این پدیده اعلام کرد و افزود:در این همایش تحقیقات علمی مطلوبی از سوی کارشناسان و استادان دانشگاه ارایه شد که برای اثرگذاری در جامعه باید کاربردی شوند.
غلامزاده استفاده از سلاح گرم در مراسم های عروسی را از دیگر مشکلات این استان دانست و بیان کرد: در بسیاری از موارد نگهداری از سلاح در خانه ها منجر به خودکشی و دگرکشی افراد شده است که باید فرهنگ استفاده درست از آن از سوی رسانه ها در جامعه تبیین شود.
وی درباره ساماندهی میوه فروشانی که در ورودی شهر یاسوج سد معبر کرده اند نیز اظهار کرد:نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد برای ساماندهی این میوه فروشان آمادگی دارد تا با شهرداری یاسوج همکاری کند.
وی عنوان کرد: نیروی انتظامی در بحث جمع آوری ماهواره از منازل براساس قانون و مقررات و با هماهنگی مراجع قضایی اقدام خواهد کرد.
غلامزاده افزود: مواد مخدر، مشروبات الکلی، قرص های روانگردان و ماهواره از برنامه های اساسی دشمنان برای نابودی جوانان این مرز و بوم است و سرمایه گذاری های کلانی در این حوزه ها می شود.
وی اطلاع رسانی گسترده و فرهنگ سازی برای مقابله با معضلات و آسیب های اجتماعی را از وظایف رسانه های ارتباط جمعی اعلام کرد و گفت: این مهم باید به طور مداوم و مستمر انجام شود تا تاثیرگذاری بیشتری در جامعه داشته باشد.
غلامزاده هدف از برگزاری این نشست را استفاده از ظرفیت رسانه های ارتباط جمعی استان در راستای پیشبرد اهداف نیروی انتظامی برای فرهنگ سازی و پاسخ به خواسته های مردم اعلام کرد.
671/7533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن