تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802753674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده نیروی انتظامی بر ضرروت سرمایه گذاری در بخش مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرمانده نیروی انتظامی بر ضرروت سرمایه گذاری در بخش مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد تهران - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به تلاش های انجام شده از سوی جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با مواد مخدر، بر ضرورت سرمایه گذاری برای مبارزه کیفی تر با مواد مخدر در کشور تاکید کرد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سردار ˈ اسماعیل احمدی مقدم ˈ روز یکشنبه در همایش تخصصی روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر و فرماندهان انتظامی استان های سراسر کشور در ستاد نیروی انتظامی، همچنین خواستار سرمایه گذاری در بخش درمان معتادان و زندان ها شد و افزود: نبود امکانات کافی در مراکز درمانی و زندان ها از جمله مشکلات پیش روی مبارزه با مواد مخدر در کشور است.
سردار احمدی مقدم، خاطرنشان کرد: این وضعیت در حال بهبودی است و تا دو سال آینده گام ها اساسی در این زمینه برداشته می شود تا بتوانیم به طور اساسی بر اوضاع مسلط شویم.
وی افزود: در زمینه اعتبارات نیز با مشکلاتی روبرو هستیم اما تلاش می کنیم در زمینه مرزبانی و نیروی انسانی با مشکلاتی مواجه نشویم.
فرمانده نیروی انتظامی با بیان این که برای دوسال آینده در جهت کیفی سازی شیوه ها و شگردهای جدیدی ارایه خواهد شد، اظهارداشت: هرچند در این مدت افزایش نیرو نخواهیم نداشت و در بخش سرباز نیز با کاهش روبرو می شویم، اما در حوزه مرزبانی در زمینه درآمد و نیروی انسانی افزایش خواهیم داشت.
سردار احمدی مقدم اظهار امیدواری کرد که به کمک وزیر کشور حلقه هایی که در زمینه مبارزه با مواد مخدر نیازمند کامل شدن است شناسایی و تکمیل شوند.
وی با بیان این که بسیاری از جرایم مجرمان زندانی در زمینه مواد مخدر یا مرتبط با آن است، افزود: پر آسیب ترین و پر چالش ترین آسیب ها اجتماعی موضوع مواد مخدر است، هرچند که در سال های اخیر اقدامات خوبی در جهت جلوگیری از گسترش آن در جامعه انجام شده است.
سردار احمدی مقدم با اشاره به اصلاحات انجام شده در بخش مبارزه با مواد مخدر در کشور گفت: در این راستا طرح ها مختلفی برای مبارزه با این مواد شوم در حوزه درمان، پیشگیری و بازتوانی تدوین شده است.
وی ادامه داد: شاید قانون اصلاح شده نیز دارای خلاء هایی باشد اما قابل اصلاح است به گونه ای که هم اکنون قانون مربوط به روان گردان ها اصلاح شده است.
فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: اصلاح این قانون سبب شد تا بار زندان ها کاهش و بار مراکز درمانی افزایش یابد، هرچند که پلیس در زمینه کمک به مراکز درمانی و آموزش پیشگیری هم نقش دارد.
سردار احمدی مقدم گفت: فرماندهی مرزبانی در پنج سال گذشته در ساختار جدید گام های بزرگی در باره انسداد مرزها داشته است.
وی با اشاره به سختی انتقال مواد مخدر به کشور گفت: دستگاه ها درمانی، آموزشی، فرهنگی و رسانه ها گام ها خوبی در زمینه مبارزه با مواد مخدر برداشته اند.
سردار احمدی مقدم با اشاره به استفاده نیروی انتظامی از سگ ها مواد یاب گفت: با بکار گیری این سگ ها، نیروی انتظامی امسال توانست40 تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط کند.
وی ادامه داد: در طول سه سال گذشته توزیع مواد مخدر بخصوص در حج نیز وضعیت نزولی داشته به گونه ای که در بسیاری از موارد این روند به صفر رسیده است.
اجتمام**9105**3377**1478
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن