تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه هر كس نداشته باشد نه از من است و نه از خداى عزّوجلّ. عرض شد: اى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818761893




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خط کشی راههای استان قزوین به 30 میلیاردریال نیاز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خط کشی راههای استان قزوین به 30 میلیاردریال نیاز دارد قزوین - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: برای انجام عملیات خط کشی بزرگراهها و آزاد راههای استان به 30 میلیارد ریال اعتبار نیازمندیم.


ˈمحمدنادر محمدزادهˈ روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همه تخصیص اعتبار سال جاری در حوزه راهداری را تاکنون هزینه کرده ایم و برای انجام عملیات ایمن سازی راهها در تعطیلات نوروزی به اعتبارات ویژه ای نیاز داریم.
وی، با اشاره به کارهای صورت گرفته در زمینه ایمن سازی راهها برای تعطیلات نوروزی، خاطرنشان کرد: اداره کل راه و شهرسازی از چند روز گذشته به اجرای عملیات خط کشی، روکش و لکه گیری آسفالت راههای اصلی و فرعی اقدام کرده و این کار هم اکنون نیز ادامه دارد.
این مسول، با اشاره به تردد خودروهای عبوری از راههای استان قزوین در 9 ماه امسال، اظهار کرد: براساس اطلاعات ثبتی دستگاههای تردد شمار 47 میلیون و 81 هزار و 948 دستگاه وسیله نقلیه در راههای اصلی و فرعی استان با متوسط سرعت 89 کیلومتر در ساعت تردد داشته اند.
به گفته وی، بیشترین تردد وسایل نقلیه در راههای استان قزوین مربوط به آزادراه قزوین به کرج با عبور 20 میلیون خودرو و کمترین تردد مربوط به محور بویین زهرا به ساوه با یک میلیون و 400 هزار خودرو است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین اضافه کرد: در 9 ماه امسال همچنین 20 میلیون و 945 هزار و 518 مورد تخلف رانندگی در راههای استان صورت گرفته که بیشترین موارد تخلف مربوط به سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و عدم فاصله طولی با وسیله نقلیه مقابل است.
627/616
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن