تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818994445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باند قاچاق گوشی تلفن همراه کشور در شیراز متلاشی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

باند قاچاق گوشی تلفن همراه کشور در شیراز متلاشی شد شیراز - ایرنا- یک باند قاچاق گوشی تلفن همراه که در شهرهای مختلف کشورمان و همچین کشورهای حوزه خلیج فارس فعالیت داشتند، در شیراز متلاشی شد و 11 نفر اعضای آن شناسایی و دستگیر شدند.


به گزارش ایرنا به نقل ازنمابر شنبه روابط عمومی سپاه فجر فارس،اعضای این باند به صورت سازمان یافته در شهرهای بندرعباس ، تهران ، اصفهان ، مشهد اهواز و شیراز فعالیت می کردند.
محموله قاچاق کشف شده از اعضای این باند حاوی بیش از پنجهزار گوشی تلفن همراه و تبلت به ارزش بیش از 60 میلیارد ریال و در 9خودروی سواری جاسازی شده بود.
این محموله از کشوردوبی بارگیری شده و پس از گذشتن از برخی شهرهای جنوبی کشور و استان فارس(لارستان) وارد شیراز شده و قرار بود پس از بسته بندی های لازم به سایر نقاط کشور ارسال شود.
سرکرده این باند قاچاق گوشی تلفن همراه، با بسته بندی های به ظاهر قانونی شهر شیراز را مرکز بارانداز محموله های خود قرار داده بودند.
این باند سازمان یافته در انبارها و مراکز متعدد و متنوعی که در شیراز در اختیار داشتند پس از جایگزین کردن قطعات چینی (باتری و شارژ و...) به جای قطعات اصلی در گوشی های تلفن همراه و تبلت ها و الصاق برچسب تقلبی ˈشبنم ˈ به آن شکل قانونی می دادند و آن را به بازار استان فارس و سایر نقاط کشور(تهران، اصفهان و...) ارسال می کردند.
باند یاد شده این گونه کارها را در کوتاه ترین زمان و با استفاده از شبکه گسترده نیروی انسانی که در اختیار داشتند، انجام می دادند و محموله های قاچاق تلفن همراه این باند به صورت دریایی از خارج کشور و به صورت زمینی در داخل کشور ترانزیت می شد.
همچنین این باند برای متواری کردن قاچاقچیان در صورت مواجهه شدن آنها با ماموران ، به وسیله محافظان (اسکورت هایی) که وظیفه پیشنهاد رشوه و ایجاد درگیری ساختگی را برعهده داشتند، حمایت و هدایت می شدند.
در میان اعضای دستگیر شده این باند برخی از رابطان این باند در کشورهای حوزه خلیج فارس ،برخی حاملان و توزیع کنندگان کالاهای قاچاق و برخی از مسوولان انبار که وظیفه باز شماری و الصاق برچسب های جعلی و تقلبی ˈشبنمˈ بر روی کالاها را داشتند ، مشاهده می شود.ک/1
667 /679
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




26/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن