تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بجا، نيكوكارى، نيكى به پدر و مادر و صله رحم، بدبختى را به خوش بختى تبديل و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819028334




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک باند سارق مسلح در استان فارس متلاشی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک باند سارق مسلح در استان فارس متلاشی شد شیراز-ایرنا- فرمانده انتظامی استان فارس گفت :یک باند سارق مسلح، که اقدام به شرارت در شهرستان شیراز می کرد توسط پلیس فارس متلاشی شد.


به گزارش ایرنا سردار سرتیپ دوم سیروس سجادیان شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در 21 دی ماه سال جاری، ماموران از وقوع یک فقره درگیری منجر به جرح در یک پاساژ واقع در یکی از خیابان های مرکزی شهرشیراز مطلع و برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.
وی گفت: پس از انجام تحقیقات مشخص شد سه نفر با سلاح گرم و سرد وارد پاساژ شده و اقدام به تیراندازی و سپس فردی را با چاقو مجروح و متواری شده اند.
این مقام مسوول ادامه داد: دستگیری ضاربین در دستور کار ماموران قرار گرفت و با انجام تحقیقات مشخص شد آنها اهل آبادان و مقیم شیراز هستند.
فرمانده انتظامی استان فارس افزود: در بررسی سوابق و استعلام های بعمل آمده مشخص شد اعضای این باند سارق مسلح دوفقره سرقت مسلحانه یکی به وسیله سلاح شکاری و دیگری به وسیله قمه و اسلحه کلت کمری از دو باب مغازه و مجروح کردن دو نفر از شهروندان را در هنگام ارتکاب این سرقت ها در پرونده دارند.
سردار ˈسجادیانˈ بیان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران متوجه شدند متهمان در شهر آبادان مخفی و با هماهنگی انجام شده هردو متهم توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آن شهرستان دستگیر و به شیراز منتقل شدند.
وی با بیان اینکه سرقت مسلحانه موتور سیکلت از ماموران بسیج در هنگام انجام ماموریت از دیگر سوابق اعضای این باند سرقت می باشد اظهار کرد: در تحقیقات انجام شده از دو سارق دستگیر شده سرقت های فوق با همدستی فرد دیگر از آنها کشف شد.
فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: با توجه به شرارت های انجام شده توسط اعضای این باند سارق مسلح، دستگیری دیگر همدست آنها در دستور کار قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران متوجه شدند وی در منزلی واقع در یکی از خیابان های جنوبی شیراز مخفی شده است.
سردار ˈسجادیانˈ گفت: در یک عملیات غافلگیرانه این سارق مسلح متواری نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی یک عدد افشانه فلفلی و یک تیغه شمشیر کشف شد.ک/3
7374/ 667
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن