تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818827288




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سمنان ظرفیت تولید و تامین سالانه یک هزار و 500 اتوبوس درون شهری دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سمنان ظرفیت تولید و تامین سالانه یک هزار و 500 اتوبوس درون شهری دارد سمنان - ایرنا - مدیرعامل شرکت عقاب افشان سازنده اتوبوس های درون و برون شهری از آمادگی این شرکت برای تولید و تامین سالانه یک هزار و 500 دستگاه اتوبوس مورد نیاز ناوگان درون شهری کشور خبر داد.


ˈعبدالله اکبری رادˈ روز شنبه در حاشیه بازدید معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت از این کارخانه به خبرنگار ایرنا گفت: این شرکت تا دو سال گذشته نیز در قرارداد با وزارت کشور صدها دستگاه اتوبوس درون شهری تولید و عرضه کرده است.
وی با بیان اینکه بابت قراردادهای قبلی ضمانت نامه های این شرکت همچنان در گرو وزارت کشور است از معاون وزیر خواست برای رفع این مشکل اقدام کند.
وی تولیدات امسال این شرکت را قریب 250 دستگاه بیان کرد و گفت: امسال تنها پنج دستگاه از تولیدات به خارج از کشور و به اتیوپی صادر شده است.
مدیرعامل شرکت عقاب افشان سمنان تولید یک هزار دستگاه اتوبوس را برنامه های سال 93 این شرکت بیان کرد و گفت: 30 تا 35 درصد از این تولیدات برای صادرات به خارج از کشور پیش بینی شده است.ک/3
599/608
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




26/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن