تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801557860




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری مسابقات قرآنی در جهت ترویج فرهنگ دینی در دستگاه قضا است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مقام مسوول در قوه قضاییه: برگزاری مسابقات قرآنی در جهت ترویج فرهنگ دینی در دستگاه قضا است تهران - ایرنا - معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضاییه، برگزاری مسابقات قرآنی را در جهت ترویج و تقویت فرهنگ دینی در دستگاه قضا دانست.


به گزارش روز شنبه ایرنا از معاونت فرهنگی قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین «سیدعلی تهامی» در مراسم افتتاحیه مسابقات سراسری قرآن کریم این قوه، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: مسابقات قرآنی تنها مسابقاتی است که در آن باختی وجود ندارد و از بدو شروع برای همگان همراه با برد است.
وی افزود: مفاهیم قرآنی زمینه تدبر و تفکر در مسایل قرآنی است و امیدواریم این مسابقات زمینه ای باشد تا این تدبر و تفکر به بطن زندگی فردی و اجتماعی ما وارد شود.
تهامی ادامه داد: این مسابقات در جهت توسعه، ترویج و تقویت برنامه های قرآنی دستگاه قضا بسیار تأثیرگذار خواهد بود.
نهامی با بیان اینکه بعد از این مسابقات دو نوع آموزش خواهیم داشت، افزود: ابتدا کسانی که در این مسابقات شرکت می کنند تحت آموزش دوره های تکمیلی قرار خواهند گرفت؛ سپس قاریان و حافظان قرآن شرکت کننده در این مسابقات درخصوص آموزش همکاران خود تلاش می کنند.
این مقام مسوول در قوه قضاییه ادامه داد: زکات علم نشر آن است و این امر با حضور و برنامه ریزی های شما قاریان قرآن تحقق خواهد یافت.
وی تصریح کرد، این دوره از مسابقات با این شکل برای اولین بار در قوه قضاییه برگزار می شود، از این رو به صورت محدود بود و فقط ویژه برادران برگزار شد.
تهامی ابراز امیدواری کرد که برگزاری این مسابقات در سال آینده گسترش یابد و خواهران شاغل در دستگاه قضایی و خانواده های کارمندان و قضات را نیز در برگیرد.
معاون فرهنگ دینی و سازمانی معاونت فرهنگی قوه قضاییه از مدعوین در این مسابقات خواست در جلسات و کارگروه هایی که طی این دو روز خواهند داشت، درخصوص چگونگی برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در سال های آینده بحث و تبادل نظر داشته باشند و معاونت فرهنگی قوه قضاییه را در برنامه ریزی های آتی خود یاری دهند.
مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضاییه با حضور 110 نفر 26 و 27 بهمن ماه در مجتمع فرهنگی ورزشی شهید بهشتی قوه قضاییه برگزاری می شود.
اجتمام(1) ** 9317 ** 1071
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




26/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن