تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818905885




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه تفت از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی قدر دانی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه تفت از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی قدر دانی کرد یزد - ایرنا - امام جمعه تفت حضور مردم در راهپمیایی 22 بهمن را کم نظیر توصیف کرد و از این حضور قدر دانی نمود.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد رضا مدیح در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان گفت: مردم مسلمان و انقلابی ایران در برنامه های دهه فجر و مخصوصا راهپیمایی 22 بهمن حضور فعال، جانانه و اساسی داشتند.
مدیح افزود: حضور همه مردم ایران اسلامی، استان یزد و شهرستان تفت در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی بر یاوه گویی های استکبار جهانی بود.
وی از ستاد دهه فجر شهرستان تفت و همچنین مردم که بار دیگر حماسه ای بی نظیر را آفریدند، تقدیر و تشکر کرد.
خطیب جمعه تفت به سالروز قیام مردم تبریز اشاره کرد و گفت: در چهلم شهدای قیام خونین طلاب قم، شهر تبریز به طور ناگهانی و غیرمنتظره ضربه ای بر سلطنت پنجاه ساله پهلوی وارد ساخت و برای مردم شهرهای دیگر ایران سرمشقی شد.
مدیح همچنین سالروز عملیات بزرگ خیبر را یاد آور شد و افزود:هدف از عملیات خیبر عبارت بود از انهدام نیروهای سپاه سوم عراق، تامین جزایر مجنون شمالی و جنوبی، ادامه تک از جزایر و محور طلائیه به سمت نشوه و الحاق به نیروهایی که از محور زید به دشمن حمله می کردند.
وی همچنین خواستار حضور مردم تفت در دو برنامه مهم رزمایش بسیج و یادواره 400 شهید شهرستان شد و گفت: امیدواریم مردم شهرستان همگام با مسئولین در این دو برنامه مهم که تا پایان سال در سطح شهرستان برگزار می شود، حضور پیدا کنند.
امام جمعه تفت اظهار داشت: ثبت نام حوزه های علمیه در سراسر کشور آغاز شده است و امیدواریم ثبت نام در حوزه های علمیه تفت نیز با استقبال پرشور شما مردم انجام شود.
وی افزود: حوزه های علمیه خواهران و برادران تفت نزدیک به دو سال است که راه اندازی شده و تاکنون مجموعا 120 طلبه داریم و امیدواریم با همت شما مردم و سهمی که شما برای مکتب امام صادق(ع) قائل هستید، این آمار به 1200 نفر برسد.
خطیب جمعه تفت روز اول اسفند را به نام روز روحانیت و دفاع مقدس دانست و گفت: در دفاع مقدس قشر طلبه و روحانی بیش از 4500 شهید را به انقلاب هدیه کرد که بیش ترین تعداد شهید از میان بقیه اقشار حضور یافته در جنگ محسوب می شود.ک/2
7547/1968
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




26/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن