تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818929420




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطیب جمعه شهرکرد:مسئولان قدردان حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خطیب جمعه شهرکرد:مسئولان قدردان حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن باشند شهرکرد - ایرنا- نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهرکرد، خدمت بی منت و برنامه ریزی برای حل مشکلات کشور را راه قدردانی مسئولان از مردم برای حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن خواند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈمحمدعلی نکونامˈ در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرکرد در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با تجلیل از حضور حماسی و بابصیرت مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن، گفت:این مردم نشان داده اند که با وجود همه مشکلات، در مسیر ارزش های انقلاب ثابت قدم هستند.
وی از نظام جمهوری سالامی به عنوان معجزه قرن حاضر یاد کرد و ادامه داد:حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان داد که با وجود همه توطئه ها و دشمنی ها، با تاسی از دین اسلام، مستحکم تر از گذشته پشت سر ولی فقیه و در مسیر تحقق آرمان های امام خمینی(ره) و شهیدان گام برمی دارند.
حجت الاسلام نکونام تاکید کرد:مردم ایران، فرزندان اسلام هستند و سیاحت فرزندان اسلام به فرموده پیامبر عظیم الشان اسلام، جهاد در راه خدا و استقامت و پایداری بر ارزش هاست.
امام جمعه شهرکرد مقاومت بر اصول و آرمان ها را تنها راه تحقق آرمان های اسلام بیان کرد و گفت: نتیجه این پایداری و استقامت بر اساس وعده کتاب خدا، یا کوتاه آمدن دشمن از روحیه استکباری خود یا نابودی آنان است.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری همچنین با توصیه به مسئولان قوای سه گانه کشور مبنی بر برنامه ریزی برای حل مشکلات کشور، اضافه کرد:مردم ایران شایستگی بهترین خدمات را دارند.
وی با بیان اینکه مردمی که در سال جاری حماسه های 24 خرداد و 22 بهمن را آفریدند به دنبال کار بی منت مسئولان هستند، گفت:خدمت به مردم، ثوابی است که ماندگار است و همگان از آن بهره مند می شوند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری همچنین با بیان اینکه مردم از بازی های سیاسی خسته شده اند، به مسئولان توصیه کرد شکرگزار صداقت و وفاداری مردم باشند.
به گزارش ایرنا، ائمه جمعه شهرهای مختلف چهارمحال وبختیاری نیز رد خطبه های نماز جمعه این هفته با تجلیل از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن بر لزوم برنامه ریزی برای حل مشکلات آنان تاکید کردند.
547/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




25/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن