تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802494158




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان حمايت و درايت مردم را با رفع مشكلات آنها پاسخ دهند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > یزد آيت الله ناصري:
مسئولان حمايت و درايت مردم را با رفع مشكلات آنها پاسخ دهند
يزد - خبرگزاري مهر: نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: مردم براي حمايت از نظام، ولايت و دولت سنگ تمام گذاشت و وظيفه خود را به بهترين نحو ممكن انجام داد و اكنون نوبت مسئولان است كه با رفع مشكلات مردم، پاسخ حمايت و درايت آنها را بدهد.



به گزارش خبرنگار مهر، آيت الله محمدرضا ناصري در خطبه هاي اين هفته نمازجمعه يزد با اشاره به حضور حماسي و افتخار آفرين مردم سراسر استان يزد در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن همچون مردم سراسر كشور اسلامي اظهار داشت: از همه مردم و آحاد ملت به ويژه مردم بزرگوار استان يزد به خاطر حضور افتخار آفرين و با نشاط آنها در اين راهپيمايي قدرداني مي كنم. وي عنوان كرد: حركت مردم در راهپيمايي 22 بهمن، بار ديگر روح نشاط و شادابي را در انقلاب دميد و روح امام خميني (ره) و شهدا از اين حركت مردم شاد و خاطر دشمنان غمگين شد. رويكرد رسانه هاي خارجي نسبت به حضور مردم در راهپيمايي متفاوت شده است امام جمعه يزد با اشاره به واكنش رسانه ها در مخابره اخبار راهپيمايي 22 بهمن اظهار داشت: بيشتر رسانه هاي خارجي براي تشريح حضور مردم ايران در راهپيمايي از تعابير "حركت هاي ميليوني" و ... استفاده كردند در حالي كه تاكنون سابقه نداشته و آنها همواره در صدد كمرنگ نشان دادن حضور مردم بودند و جمعيت هاي ميليوني را صدها و هزاران نفر مخابره مي كردند. وي تصريح كرد: دشمن هرگز گمان نمي كرد كه ملت ايران چنين عظمت و جمعيتي داشته باشد و شجاعت و فهم و درايت ملت ايران را هرگز تا اين حد بزرگ و زيبا نديده بود.

ناصري با اشاره به كلامي از بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي، حضرت امام خميني (ره) بيان كرد: ايشان فرموند: "من به جرات مي گويم كه ملت ايران بهتر از ملت حجاز در عهد رسول خدا (ص) و اميرالمومنين (ع) است. خطيب جمعه يزد خاطرنشان كرد: مردم ايران، روشن، بيدار و آگاه هستند و اين تعريف صحيح و كاملي از بصيرت است. وي ادامه داد: دشمن تلاش هاي بسياري مي كند تا با تحريم هاي اقتصادي و با فشارهاي مادي، ما را به زانو درآورد اما ملت ما بصيرت دارد و به انقلابي كه انجام داد ايمان دارد و امام خميني (ره)، آرمانهاي شهدا و مسئله دين و اعتقاداتش برايش حائز اهميت است. در هيچ كجاي دنيا نظير بصيرت ملت ايران مشاهده نشده است ناصري تاكيد كرد: بصيرت و آگاهي، بالاتر از اين كه ملت ايران داشت و آن را به نمايش گذاشت، در هيچ كجاي دنيا نظير ندارد و ملت ايران ملتي منحصر به فرد است. خطيب جمعه يزد خاطرنشان كرد: در راهپيمايي 22 بهمن، از نوجوانان تا پيرزن ها و پيرمردها حضور داشتند و در مصاحبه هايي كه با آنها انجام مي شد، بسيار زيبا تعابير خود از حضور در راهپيمايي را مطرح مي كردند و معتقد بودند كه دشمن بايد گزينه هايش را از روي ميز بردارد كه اين گزينه ها تنها به درد خودشان مي خورد. مسئولان حمايت را از مردم ياد بگيرند وي ادامه داد: وقتي ملت همه چيز خود را كنار گذاشت و فارغ از همه سختي و مشكلات اقتصادي به ميدان آمد و از نظام و انقلاب و ولايت و دولت حمايت كرد، ما نيز بايد كمر همت را ببنديم و به ميدان بياييم و به مردم خدمت كنيم. ناصري تاكيد كرد: درسي كه مردم ايران در راهپيمايي 22 بهمن دادند، هم براي دشمنان و هم براي مسئولان بود و درسي كه آنها به مسئولان دادند، حمايت بود و مسئولان بايد حمايت و كار را از مردم ياد بگيرند.


۱۳۹۲/۱۱/۲۵ - ۱۵:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن