تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819136043




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نرمش قهرمانانه با حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تفسیر شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > سمنان حجت الاسلام احمد پناه:
نرمش قهرمانانه با حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تفسیر شد
سمنان - خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت سمنان ضمن تاکید بر اینکه مردم با خلق حماسه سیاسی در راهپیمایی 22 بهمن نرمش قهرمانانه را تفسیر کردند، گفت: دشمنان ما، اعتماد همراه با اعتقاد مردم به نظام و رهبری را به وضوح دیدند.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید جلال احمد پناهی در خطبه های این هفته نماز جمعه سمنان با تاکید بر اینکه مردم با خلق حماسه سیاسی در راهپیمایی 22 بهمن نرمش قهرمانانه را تفسیر کردند،  افزود : پشتیبانی از نظام، رهبری و آرمانهای انقلاب مهمترین پیام این حماسه بود. وی با رد ادعاها بی اساس کشورهای غربی خصوصا امریکا مبنی بر اینکه حضور ایران در پای میز مذاکرات با 1+5 ناشی از فشار تحریم ها بوده است، تصریح کرد: تیم دیپلماسی ایران در راستای تدبیر نظام با عنوان نرمش قهرمانانه در این مذاکره شرکت کرده است. خطیب جمعه سمنان پشتوانه مردم را مهمترین قدرت نظام دانست و گفت: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر قدرت خود را به نمایش گذاشتند. احمد پناهی با تاکید بر اینکه دولتمردان نباید گول لبخند دشمنان را بخورند، افزود: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اتمام حجتی برای دشمنان بود تا دیگر لب به گزافه نگشایند. وی بر ضرورت حفظ وحدت و همدلی بین آحاد ملت تاکید کرد و اظهار داشت: حفظ اعتدال و انتقاد پذیری در راه افزایش عزت و اقتدار کشور باید در راس امور باشد. امام جمعه موقت سمنان در خاتمه، بیانات رهبری را راهگشای تمام مشکلات کشور دانست و تصریح کرد: اتکا به نیروهای داخلی در مقابله با بحران ها و مشکلات همواره مورد تاکید معظم له بوده است و مسئولان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.


۱۳۹۲/۱۱/۲۵ - ۱۴:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن