تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819527017




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشتباه غرب را ثابت کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشتباه غرب را ثابت کرد ارومیه - ایرنا - نماینده آشوریان مجلس و دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان با قدرانی از حضور پرشکوه مردم گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کرد غرب در اشتباه است.


یوناتن بت کلیا روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، غیرت و وفاداری خود را به نمایش گذاشتند.
وی اظهار کرد: حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن جهانیان را متحیر و تحلیگران را ناتوان از تحلیل کرده است.
وی با بیان اینکه حضور میلیونی مردم دو پیام اساسی در سطح ملی و بین المللی دارد گفت: مردم ایران با حضور خود به دشمنان، آمریکا و هم پیمانان آنان هشدار دادند که چنانچه اگر روزی بخواهند دست از پا خطا کنند، یقین بدانند که این ملت پاسخ دندان شکنی به آنها می دهند و لحظه ای از امام (ره) و انقلابشان دست نمی کشند.
نماینده آشوریان در مجلس اضافه کرد: اما پیام دیگر این حضور خطاب به مسوولان بود که دولتمردان داخلی با تکیه بر این مردم به عنوان سرمایه های عظیم می توانند نظام و انقلاب را از گزند دشمنان حفظ کنند.
وی گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن برای سی و پنجمین بار، پایه های استکبار، صهیونیست ها و آمریکا را به لرزه انداخت.
دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان با بیان اینکه 22 بهمن تحول های شگرفی در داخل و خارج از کشور ایجاد کرد افزود: حضور گسترده و میلیونی امروز مردم در راهپیمایی، نشان داد مردم برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اجابت دعوت رهبر معظم انقلاب، تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و اهداف بلند شهدا لحظه ای درنگ نمی کنند.
وی یادآور شد: دشمنان و استکبار جهانی با این حضور باید متوجه باشند که مردم انقلابی ایران همچنان مانند روزهای آغاز انقلاب، پای انقلاب اسلامی ایستاده اند.
نماینده آشوریان اظهار کرد: آن چیزی که تاکنون موجب پایداری انقلاب اسلامی شده است به برکت حضور، پایداری، مقاومت و گوش به فرمان بودن مردم به فرامین امام راحل و رهبر معظم انقلاب بوده است.
وی با اشاره به رفتار نادرست آمریکا در تمام دوران پس از پیروزی انقلاب به انتقاد از صحبت های وندی شرمن در آستانه یوم الله 22 بهمن پرداخت و گفت: آمریکا در 35 سال اخیر با انواع توطئه ها همانند جنگ تحمیلی و اعمال تحریم ها همواره به دشمنی با انقلاب اسلامی پرداخته است.
نماینده آشوریان با بیان اینکه آمریکا با اعمال تحریمها علیه ایران تلاش می کند مردم را از انقلاب رویگردان کند گفت: علیرغم تلاش آمریکا تاکنون ملت ایران در تمام صحنه ها همواره پشتیبان رهبری و نظام بوده اند و فشارهای آمریکا و همتایان او هرگز نتوانسته ذهن ملت را نسبت به نظام تغییر دهد.
8135/۵۸۱
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن