تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه هر كس نداشته باشد نه از من است و نه از خداى عزّوجلّ. عرض شد: اى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802757455




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش دولت بر هدایت اقتصاد کشور به سوی بخش های مختلف کشاورزی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تلاش دولت بر هدایت اقتصاد کشور به سوی بخش های مختلف کشاورزی است آستارا - ایرنا - مشاور معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری در امور مرتبط با شورای عالی کشاورزی گفت: تلاش دولت تدبیر و امید، هدایت اقتصاد کشور به سوی بخش های مختلف کشاورزی است.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، ˈعبدالغفار شجاعˈ روز جمعه در نشست مشورتی آستارا که در سینما دریای این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در تلاش است تا وابستگی اقتصاد کشور را از نفت به سمت و سوی بخش های مختلف کشاورزی هدایت و متمرکز کند.
وی توانمندی ها و ثروت طبیعی و خدادادی ایران را بی اندازه خواند و افزود: اگر منابع آب و خاک به نحو شایسته ای مدیریت و سپس احیا شود، شاهد رشد و شکوفایی کشور خواهیم بود.
وی اعتدال گرایی را نیاز امروز مسوولان اجرایی نظام عنوان و اضافه کرد: انقلاب اسلامی در طول دوران پرفراز و نشیب حیات خود، تنها با حمایت و همگرایی مردم توانسته به پیش برود و امروز بیش از پیش نیازمند این وحدت هم بین مسوولان و هم مردم هستیم.
شجاع خدمات غیرنقدی دولت به مردم را با تمامی کمبودها در بخش بودجه ارزشمند خواند و اظهار داشت: دولت با تثبیت قیمت ها و مهار تورم، گام موثری در جهت رفع مشکلات معیشتی مردم برداشته است.
مشاور معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری در امور مرتبط با شورای عالی کشاورزی با بیان اینکه شهرستان آستارا باید از مظلومیت و محرومیت در برخی از بخش ها خارج شود ، گفت: نباید نقطه اتکاء اقتصاد این شهر فقط در گمرک ، بندر و بازارچه ساحلی خلاصه شود.
شجاع افزود: در نشستی که با مسوولان ارشد کشوری داشته ایم، طرح ها و برنامه های ایده آلی برای رشد این شهرستان در بخش های کشاورزی ، گردشگری و صید و صیادی در نظر داریم که با هم افزایی عملیاتی شده و تحقق می یابد.
وی این نشست مشورتی را تحت عنوان شورای راهبردی رییس جمهوری ذکر کرد و با بیان اینکه ششمین شورای راهبردی در استان گیلان در آستارا برگزار شده، این امر را نشان از اهمیت این شهرستان خواند و افزود: پس از اتمام این نشست، اعضای 20 نفره شورای راهبردی آستارا بدون در نظر گرفتن وابستگی های حزبی و گروهی افراد انتخاب می شوند.
وی اضافه کرد: اعضای این شورا بایستی در نشست های آتی خود با ارائه راهکارهای لازم مسیر توسعه شهرستان را به وسیله هم اندیشی ترسیم و در اختیار شورای راهبردی استان قرار دهند.
نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: دولت و مجلس با تعامل و تعادل، امور کشور را به پیش می برند.
ˈصفر نعیمی رزˈ تشکیل شورای راهبردی را در شناسایی مشکلات منطقه اثربخش خواند و افزود: مردم و مسوولان به خوبی به سیاست های پلید دشمنان واقف هستند پس باید در این شورا با برنامه ریزی دقیق و منطقی، زمینه های پیشرفت و آبادانی کشور را فراهم کنیم.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شعور سیاسی دولت تدبیر و امید در برخورد با دولت های غربی را سنجیده خواند و اضافه کرد: روابط دیپلماتیک دولت در خط اعتدال و با حفظ تمامی آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی به پیش می رود.
شهرستان آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.ک/3
7105 / 535 / 695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




25/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن