تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819457988




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قدرت دفاعی ایران، دشمنان را از هرگونه اقدام مذبوحانه باز می دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ابوترابی فرد: قدرت دفاعی ایران، دشمنان را از هرگونه اقدام مذبوحانه باز می دارد قم – ایرنا- نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: قدرت دفاعی، کارآمد و موثر جمهوری اسلامی ایران، دشمنان را از هر گونه اقدام تهدیدکننده و مذبوحانه باز می دارد.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن ابوترابی فرد پنجشنبه شب در مراسم یادوار شهدای پایگاه هفتم شهید مدنی محله نیروگاه قم اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی امروز در اوج اقتدار در برابر نظام سلطه ایستاده و از منافع ملی و دینی خود دفاع می کند.
وی گفت : کشور ما در حوزه های مختلف به یک جامعه الگو برای جهان اسلام تبدیل شده است و ایران اسلامی امروز مصداق بارز یک نظام سیاسی منطبق بر آموزه های دینی است.
ابوترابی فرد گفت:در جمهوری اسلامی یک رهبری سیاسی برآمده از نظام اسلامی، الگوی منحصر به فردی برای کشورهای اسلامی ارائه کرده و در اوج قدرت و عزت در برابر دشمنان ایستاده است.
وی ادامه داد: همان گونه که ما از نظر حکومت اسلامی، سیاست و دفاعی کارآمد بوده و ظرفیت های بزرگی را خلق کردیم باید از نظر فرهنگی و اقتصادی نیز به این درجه از پیشرفت برسیم.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت:دولت، مسولان نظام و قوای سه گانه با هماهنگی کامل تحت نظر رهبری رهبر معظم انقلاب برای رسیدن به اقتصادی کارآمد و تامین کننده منافع ملی به صورت پرشتاب حرکت کنند.

*پیام راهپیمایی 22 بهمن، مایوس شدن دشمن
نایب رییس مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: راهپیمایی 22 بهمن ملت ایران حرکت امت به پیروی از شهدا و ولایت و در مسیر بقای نظام اسلامی و گشودن راه جدیدی فراروی جامعه بشری بود.
ابوترابی فرد خاطرنشان کرد: اراده خداوند متعال بر این است که امت اسلام، ˈامت وسطˈ باشد و شهدا این مسیر را هموار کردند.
وی ادامه داد: امروز یک نماد و الگوی موفق برای نظام اسلام و جامعه اسلامی پیوند امت با ولایت و رهبری خویش است.
ابوترابی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی اثبات کرده است که جامعه در قبال انتخاب و برگزیدن رهبری صالح دینی و تحکیم پیوند امت و ولایت می تواند به کشوری کارآمد و با ثبات سیاسی در دنیای امروز تبدیل شود.
وی گفت: اگر دیروز ملت ایران با حرکت پشت سر امام راحل و انتخاب نمودن ایشان به انتخاب امام و رهبر خود، رژیم ستم شاهی، نظام سلطه و حرکت های شیطانی را با چالش مواجه کرده و دفاع مقدس را به پل اقتدار و عزت ملت ایران تبدیل نمودند امروز هم امت وفادار به امام راحل، پشت سر رهبر معظم انقلاب حماسه هایی مانند 24 خرداد 92 و 9 دی 88 را رقم زدند.

*التزام به مبانی دینی، عامل موفقیت
ابوترابی فرد خاطرنشان کرد: هر کس به مبانی دینی التزام داشته باشد عنصر موثری است و گرنه با سر و صدا کار به جایی نمی رسد، ما در اخلاق، رفتار، عقیده باید پیرو اهل بیت(ع) و قران کریم باشیم.
وی ادامه داد: کاستی ها و مشکلات ما جایی است که ارزش های اسلامی فاصله گرفتیم، اگر مسوولی در اخلاق و رفتار از دین فاصله گرفت نه تنها برای انقلاب ثمر، خیر و برکت ندارد بلکه آسیب هم وارد خواهد کرد.
ابوترابی فرد گفت: دین اسلام هویت و شناسنامه ماست و باید در این مسیر گام برداریم.

* دینداری با حرف در جامعه استحکام پیدا نمی کند
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: دینداری با حرف، صحبت کردن و کارهای این گونه ای در جامعه استحکام پیدا نمی کند بلکه باید در عمل، اخلاق و رفتار ما دینی باشد.
وی ادامه داد: وقتی مردم به یک اداره ای در جمهوری اسلامی مراجعه می کنند باید ابتدا دین، اخلاق، ادب و رفتار نیکو را در او ببینند نه بی دینی را.
ابوترابی فرد با اشاره به اینکه انقلاب بر شانه دینداران است، اظهار کرد: البته به برکت انقلاب اسلامی، جامعه ما، جامعه دینداران است و دینداران در کشور ما کم نیستند ولی باید همت آنها افزایش پیدا کند.
مراسم یادواره شهدای پایگاه هفتم شهید مدنی با حضور خانواده معظم شهداء در مسجد امام خمینی (ره) منطقه نیروگاه قم برگزار شد.
7401/ 550/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




25/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن