تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803001516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جبهه مقاومت اکنون قدرتمندتر از گذشته شده است/ الگوپذیری نظام اسلامی ایران موجب خشم دشمنان اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران حجت الاسلام محمودی:
جبهه مقاومت اکنون قدرتمندتر از گذشته شده است/ الگوپذیری نظام اسلامی ایران موجب خشم دشمنان اسلام است
پیشوا - خبرگزاری مهر: رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران گفت: استکبار جهانی در سه سال گذشته با تمام توان خواسته دولت سوریه را ساقط کنند ولی اکنون جبهه‌‌ مقاومت قوی‌تر از گذشته شده است.



به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه جمعه حجت الاسلام سید محسن محمودی در آیین افتتاح برنامه های دهه مبارک فجر در آستان مبارک امامزاده جعفر(ع) شهرستان پیشوا اظهار داشت: طلوع خورشید انقلاب اسلامی باعث کنار زده شدن تاریکی‌ها شد و مردم پس از سال‌ها تحت سلطه بودن استعمار بر کشور، طعم آزادی و استقلال را چشیدند از این رو می‌بایست قدر نظام جمهوری اسلامی را بیش از پیش دانست. رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران با اشاره به دشمنی آمریکا در عرصه‌های مختلف با ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: آمریکا همواره دشمن درجه یک ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است. وی ادامه داد: دلیل دشمنی نظام سلطه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، سلاح اتمی نیست بلکه دشمن می‌خواهد ایران، رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناخته و حزب‌الله و حماس را تروریست بنامد. نظام جمهوری اسلامی بر اساس رأی مردم تشکیل شد محمودی اضافه کرد: نظام و انقلاب ما یک نظام مردمی و براساس رای و نظر مردم بوده است و همین مردم در قبل و بعد از انقلاب با گذشتن از جان خود در برابر طاغوت و استکبار ایستادند. امام جمعه موقت ورامین تأکید کرد: پیروزی انقلاب اسلامی معجزه الهی قرن بود، اراده الهی تعلق گرفته بود که انقلاب پیروز شود و فریاد کوبنده امام غرب و شرق را فراگیرد، حامی امام (ره)، امام زمان (عج) بود و حامی شاه امریکا و اسرائیل و پیروزی از آن اسلام است. رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عنوان کرد: ایستادگی همه‌جانبه ملت ما در طول دوران مختلف این انقلاب در برابر توطئه، جنگ، تحریم، ترور و مسائل مختلف، سبب بالندگی این نظام را با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری و خون پاک شهدا فراهم کرد.

پایداری ملت ایران موجب ایجاد بیداری اسلامی شده است

محمودی یادآور شد: پافشاری نظام اسلامی بر مبارزه با استکبار و صهیونیسم جهانی به مدد پایداری و استقامت ملت ایران، عامل بروز موج بیداری اسلامی در دنیا شده و بر عظمت این انقلاب به عنوان الگوی سایر کشورها افزوده است.

رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران متذکر شد: مهمترین وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران و انقلاب‌های دیگر ریشه در اهداف مذهبی و فرهنگی آن است، انقلاب اسلامی با تکیه بر ارزش‌ها و اعتقادات اسلامی و با هدف والای استقرار قوانین و موازین الهی در کلیه شئونات فردی و اجتماعی مردم ایران رخ داد.

محمودی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران توانست با کسب دستاوردهای عظیم ملی در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و نظامی تحول شگرف بین‌المللی و منطقه‌ای پدید‌آورد و با رسوخ در اعماق قلب مسلمانان محروم و مستضعف جهان، ام‌القری ایران را در جهان اسلام تثبیت کند.

وی بیان داشت: امروز در شرایط بسیار مناسبی در جهان بین‌الملل قرار داریم  و علی‌رغم تلاش دشمنان در طول پس از انقلاب برای سرکوب کردن این انقلاب امروز به کوری چشم دشمنان، انقلاب در دورترین نقاط جهان نفوذ کرده و بالنده‌تر از قبل در حال گسترش است.

محمودی با اشاره به اتفاقات خاورمیانه خاطرنشان کرد: استکبار جهانی در سه سال گذشته با تمام توان خواستند دولت سوریه را ساقط کنند ولی اکنون جبهه‌‌های مقاومت در سوریه و فلسطین و لبنان قوی‌تر از گذشته شده است.

این مسئول با اشاره به آغاز برنامه های دهه مبارک فجر گفت: انقلاب عظیم اسلامی در 22 بهمن‌ماه وارد سی و شش سالگی می ‌شود که این انقلاب، عظیم ‌ترین رخداد اسلامی بعد از غیبت امام عصر(عج) است و از آن می ‌توان به عنوان بزرگ ‌ترین معجزه تاریخ معاصر نام برد که به هیچ وجه با محاسبات مادی قابل تصور نیست. محمودی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را مهم قلمداد کرد و افزود: این حضور پرشور و با صلابت دشمنان ایران اسلامی را دچار یأس و ناامیدی خواهد کرد و به آنها خواهد فهماند که این مردم از تهدید، فشار و تحریم هراسی به دل راه نمی دهند و همواره پشتیبان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند بود.

این مسئول با تأکید بر اینکه مردم مانند 35 سال گذشته همواره با حضور در صحنه‌ها پشتیبان انقلاب اسلامی هستند، افزود: مردمی بودن انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و این مسئله در راهپیمایی 22 بهمن امسال به اثبات می‌رسد.


۱۳۹۲/۱۱/۱۲ - ۰۸:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن