تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819005130




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پلیس فتا: والدین مراقب فرزندان خود در برابر خطرات استفاده از فضای مجازی باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پلیس فتا: والدین مراقب فرزندان خود در برابر خطرات استفاده از فضای مجازی باشند تبریز - ایرنا - رییس پلیس فتا آذربایجان شرقی گفت: والدین با همسو شدن با فرزندان خود آنها را از خطرات فضای مجازی آشنا کنند تا در منجلاب این فضا گرفتار نشوند.


سرهنگ محمد قاسملو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: پلیس فتا یک پلیس تخصصی در فضای مجازی برای کنترل و امنیت کاربران است.
وی با اشاره به اینکه اختلاف سنی بین والدین و فرزندان موجب ایجاد دیدگاه های متفاوت در دو نسل شده است،افزود: در این بازه زمانی اگر والدین دانش رایانه ای نداشته باشند هیچ گونه کنترلی روی فرزندان خود نخواهند داشت و این شکاف دو برابر خواهد شد.
سرهنگ قاسملو با تاکید بر اینکه هیچ وقت از ابزار سخت برای کنترل فرزندان استفاده نکنند، ادامه داد: والدین باید سعی کنند اطلاعات رایانه ای خود را افزایش دهند تا با فرزندان خود همسو و هم جهت شده و با معرفی بهترین سایت های که ایجاد شده در کنار هم از آنها استفاده و لذت ببرند.
وی گفت: به دلیل تفاوت در نحوه تربیت فرزندان در خانواده ها نمی توان یک نسخه به تمام خانواده ها در جهت کنترل فرزندان داد.
رییس پلیس فتا استان توصیه کرد: والدین با ارتباط صمیمی و آموزش فرزندان خود از گرفتار شدن آنان در خطرات فضای مجازی جلوگیری کنند زیرا که خطرات فضای مجازی خیلی بیشتر از خطرات محیط واقعی است.
وی تاکید کرد: شهروندان از قرار دادن و انتشار عکس خود به ویژه عکس های خانوادگی در فضای مجازی جدا خوداری کنند تا مورد سوء استفاده واقع نشود.
6120/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




24/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن