تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819026874




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پناهیان: مراقب عزت خود در برابر دشمنان باشیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پناهیان: مراقب عزت خود در برابر دشمنان باشیم قم – ایرنا - نماینده ولی فقیه در دانشگاه هنر گفت:نباید به خاطر منافع خود در مقابل کفر سر فرود بیاوریم و عزت خود را در برابر دشمن از دست بدهیم.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈ علیرضا پناهیان ˈ سه شنبه شب در مراسم سالروز دهه فجر ˈ مجمع اصول گرایان استان قم ˈ در مسجد اهل بیت (ع) قم افزود: قصد تخطئه هر نوع توافق، مناظره و مانور تاکتیکی را نداریم ولی اگر در برابر دشمن، تواضع نشان داده و تن به ذلت بدهیم باید منتظر بلاهایی از طرف خداوند باشیم.
وی افزود: البته سیاسیون ما، نه خود دچار چنین مصائب بزرگی خواهند شد و نه ملت را دچار می کنند ولی باید بدانیم که مسوولیت چه اندازه خطیر است.
وی ادامه داد: دفاع مقدس و تحریم ها به ما خیر و برکت دادند ولی برخی مسائل مانند ذلت در برابر کفار که گاهی ممکن است توسط سیاسیون به آن دچار شویم هیچ خیر و برکتی برای نظام نخواهد داشت.
پناهیان گفت: خداوند به خاطر مقاومت ملت در برابر تحریم ها، ما را کمک کرد ولی اگر بخواهیم در برابر دشمنان ذلیل شویم دیگر خداوند ما را کمک نمی کند.
وی با اشاره به این که دشمنان دنبال خسته و دور کردن نسل جوان از سیاست هستند، گفت: حضور تعیین کننده جوانان در سیاست، مانع از سیاست بازی خواهد شد و دیگر نمی توان آنها را به صورت فراگیر بازی و فریب داد.
وی ادامه داد: وقتی جوانان از عرصه سیاست کنار بکشند نتیجه بازی سه بر صفر به سود قدرت طلبان خواهد شد.
پناهیان گفت: جوانان نباید از عرصه سیاست و جنجال های سیاسی خسته شوند بلکه باید شادابی خود را حفظ کنند.

**اصلاح طلبی و اصولگرایی
پناهیان همچنین گفت: کسانی که خطاهای آنها اظهر من الشمس است جامعه را به اصلاح طلبی و اصولگرایی تقسیم می کنند در حالی که تفکرات سیاسی جامعه در این دو گروه خلاصه نمی شود بلکه طیف ها و جریان های مختلف با رویکردهای سیاسی دیگری هم وجود دارند.
وی گفت: اصلاح طلبان برای اینکه هویت خود را برجسته کنند طرف های مقابل خود را اصولگرا نام گذاشتند و واژه اصولگرا معنای بنیادگرایی و خشک مغز تعبیر می کردند.
پناهیان اظهار کرد: اصلاح طلبان نام کسانی را اصولگرا نامیدند که امروز از هر کسی به خود آنها نزدیک تر هستند، در صحنه سیاسی اگر به هوش نباشیم بازنده خواهیم بود، این مفاهیم اصلاح طلبی و اصولگرایی باعث از بین رفتن نشاط سیاسی خواهد شد.
وی همچنین گفت: باید نگرش ها و تفکرات سیاسی در جامعه را شمرده و همه را در این دو تقسیم بندی به کار نبریم.
وی در ادامه سخنان خود گفت: باید نهضت مقابله با فساد در جوانان تشکیل و برای ریشه کن کردن ریشه های فساد تلاش شود. ک/3
7401 / 380/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن