تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801190139




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشت طرح کشاورزی در کاشان به بهره برداری رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هشت طرح کشاورزی در کاشان به بهره برداری رسید کاشان – ایرنا – مدیر جهاد کشاورزی کاشان از بهره برداری هشت طرح کشاورزی با سرمایه گذاری 42 میلیارد ریال به میمنت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.


ˈمجید کافی زادهˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: 15 میلیارد ریال این اعتبارها از محل تسهیلات بانکی و بقیه از بخش خصوصی تامین شده است.
وی افزود: این طرح ها شامل باغ مکانیزه، پرورش ماهیان زینتی و پنج استخر ذخیره آب در روستاهای ˈسن سنˈ، ˈرحقˈ و ˈنشلجˈ از توابع شهرستان کاشان است.
وی گاوداری صنعتی با تولید سالانه یک هزار و 400 تن شیر و 30 تن گوشت قرمز در شهر ˈمشکاتˈ کاشان را از دیگر طرح های افتتاح شده در دهه فجر امسال عنوان کرد.
کافی زاده گفت: میزان تولید شیر در این شهرستان در سال 57 سالانه 10 هزار تن بود که با تلاش و سرمایه گذاری های انجام شده و با بهره گیری از تسهیلات بانکی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی این رقم امسال به 43 هزار تن رسیده است.
562/607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




24/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن